مدافع تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید که این تیم در حال حاضر مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیست اما با بازگشت مصدومان اوضاع می‌تواند تغییر کند.

مدافع تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید که این تیم در حال حاضر مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیست اما با بازگشت مصدومان اوضاع می‌تواند تغییر کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جرارد پیکه در پی شکست ۳ بر صفر خانگی شب گذشته (سه‌شنبه) بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در هفته اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما نتیجه بدی در خانه کسب کردیم و نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم. در نیمه اول خوب رقابت کردیم و گل بایرن روی یک تغییر مسیر ناگهانی (پس از برخورد به بازیکن بارسا) به ثمر رسید و آنها در نتیجه پیش افتادند.

وی افزود: نمی‌دانم ما چند بازیکن ۱۸ ساله در تیم داریم. ما حالا این تیمی هستیم که می‌بینید اما متقاعد شده‌ام که با بازگشت بازیکنان مصدوم‌مان قادر به رقابت خواهیم بود. ما مصدومانی همچوم آنسو فاتی، عثمان دمبله و سرخیو آگوئرو داریم. در حال حاضر ما بخت اول قهرمانی نیستیم، اما در فوتبال اوضاع خیلی سریع می‌تواند تغییر کند. فصل گذشته هم کسی چلسی را به عنوان بخت اصلی قهرمانی نمی‌دید.

مدافع بارسلونا همچنین در حمایت از هم‌تیمی‌اش که هواداران بارسلونا هنگام تعویض شدنش با سوت‌های اعتراضی به انتقاد از عملکرد او پرداختند، اظهار داشت: شخصاً سوت‌های هواداران اذیتم کرد، چون می‌دانم سرخی روبرتو چه انسانی است و بیشتر از هر کسی عاشق این باشگاه است. دوست دارم به هواداران یادآوری کنم که پست تخصصی او بال نیست و از خودگذشتگی کرد که در این پست بازی کرد. هواداران آزاد هستند تا نظر خود را بیان کنند اما من از این حرکت آنها آزرده شدم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.