مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که بازی محتاطانه این تیم مقابل استقلال تاجیکستان در نیمه نخست، هوشمندانه بوده است.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که بازی محتاطانه این تیم مقابل استقلال تاجیکستان در نیمه نخست، هوشمندانه بوده است. کوروش برمک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پیش از شروع بازی، گفته بودم که پرسپولیس مشکلی نخواهد داشت. اگر چه استقلال تاجیکستان در مرحله قبلی مقابل حریف قدرتمندی به پیروزی رسیده بود، اما پایه کار تیم پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی، بازی روی زمین و انجام کارهای عمقی است.

وی ادامه داد: با جدایی شهریار مغانلو دیگر دلیلی نداشت که پرسپولیس بخواهد شکل بازی‌اش را با ارسال‌های بلند حفظ کند و در عمق بازی کردن، بهترین راهکار بود. زمین چمن مصنوعی هم خیلی کمک کرد تا پرسپولیس هدفش که بازی در عمق بود را بهتر دنبال کند و بارها مشاهده کردیم که سعی داشت با ارسال توپ در عمق به گل برسد.

بازیکن پیشین پرسپولیس با اشاره به گلی که مهدی ترابی به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: تلاش پرسپولیس برای رسیدن به گل از حرکات عمقی ستودنی بود، هرچند در نهایت توپ ارسالی مهدی ترابی به صورت مستقیم وارد دروازه شد. نکته قابل ستایش کنترل تیم استقلال تاجیکستان بود که پرسپولیس در نیمه اول به خوبی این کار را انجام داد. شاید برخی معتقد باشند که پرسپولیس محتاطانه بازی کرد، اما من می‌گویم هوشمندانه بود، چون توانست قدرت بدنی و روانی تیم را به هم بریزد و در نیمه دوم به هدفش برسد.

برمک یادآور شد: پرسپولیس در نیمه دوم یکی دو موقعیت خیلی خوب برای رسیدن به گل داشت که دروازه‌بان استقلال خوب ظاهر شد. با این وجود باید این برد را به هواداران، کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس تبریک گفت و امیدوارم این مسیر را ادامه بدهند. با وجود این برد، یک مقدار نگران آینده باشگاه و همچنین لیگ فصل آینده هستم و اگر مشکلات مدیریتی بخواهد ادامه‌دار باشد، نمی‌توان چندان خوشبین بود.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس برای مرحله بعدی باید برای برگزاری متمرکز رقابت‌ها راهی عربستان شود که دو نماینده خواهد داشت و بدون انجام بازی رسمی باید وارد مرحله جدید مسابقات شود، گفت: این مسئله که پرسپولیس بدون انجام مسابقه به مصاف حریفان مرحله بعدی برود را قبول ندارم. بازی با استقلال تاجیکستان آن هم در چمن مصنوعی یک بازی سنگین بوده که پرسپولیس پس از بازگشت نیاز به ریکاوری سنگین هم دارد. شاید یک فرصت دو سه هفته‌ای نیاز باشد تا پرسپولیس ریکاوری درستی داشته باشد و برگزار نشدن لیگ، برای پرسپولیس فرصت است.

بازیکن سابق پرسپولیس اظهار داشت: اینکه پرسپولیس باید در عربستان و مقابل هواداران بازی کند، شاید سخت باشد، چون از طرف دیگر ما هنوز در بحث میزبانی و ورود هواداران مشکل داریم. با این حال مهم این است پرسپولیس تا شروع مجدد مسابقات سازماندهی خوبی داشته باشد و حواشی هم مدیریت شود. بچه‌ها باید آرامش خاطر داشته باشد و از نظر بحث مالی هم بازیکنان به آرامش برسند. بازیکنان جدید نیاز دارند تا به تفاهم تاکتیکی برسند و این زمان تا مرحله بعدی، فرصت خوبی است تا شرایط را بهتر کنند.

برمک تأکید کرد: تنها نگرانی بابت تأخیر در شروع لیگ، شاید همزمانی مسابقات لیگ با مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا باشد. پرسپولیس در صورت صعود باید دو بازی فشرده هر چهار روز یک بار انجام دهد و بلافاصله هم در لیگ همین شرایط را خواهد داشت، چون لیگ به این تیم فرصت بیشتری نمی‌دهد که مثلاً ۱۰ روز استراحت کند و بعد وارد لیگ شود. من از این جهت نگران سلامت بازیکنان و همچنین فصل آینده هستم. پرسپولیس در این چند سال همیشه خوب شروع کرده، خوب ادامه داده و خوب تمام کرده است، اما این فصل کار سخت‌تر خواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )