سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی در نخستین بازی جام جهانی لیتوانی گفت: فشار و حساسیت بازی با صربستان بالا بود و خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ تیم صربستان را شکست بدهد.

سیدمحمد ناظم الشریعه در پایان این مسابقه در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: بازی اول بسیار مهم و تاثیرگذار بود. می دانستم صربستان تیم خوبی است و این را قبلا هم گفته بودم. تمام تلاشمان را به کار بردیم ولی اخراج حمید احمدی در نیمه نخست کار ما را سخت کرد.

ناظم الشریعه ادامه داد: حمید احمدی کار بچگانه ای کرد و به او بابت اشتباهی که کرد حق نمی دهم اما باید قبول کنیم فشار بازی بسیار بالا بود. اخراج احمدی برنامه های ما را به هم ریخت چون تا قبل از آن بازی را به خوبی در کنترل داشتیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: بازیکنان بعد از اخراج احمدی با تمام توان بازی کردند تا آن اشتباه را جبران کنند. سه امتیاز مهم را به دست آوردیم و از این بابت خوشحالم.

ناظم الشریعه در خصوص علت عصبی بودن تیمش مقابل صربستان بخصوص در نیمه نخست تاکید کرد: یکی از دلایل آن اخراج احمدی بود. وقتی برنامه ها به هم بریزد، مشکل ایجاد می شود. این مسئله تاثیرگذار بود. ضمن اینکه حساسیت و فشار بازی با صربستان بالا بود بخصوص اینکه این نخستین مسابقه ما هم بود.

وی تصریح کرد: کیفیت زمین هم کار را برای ما سخت کرده بود. روی کفپوش سالن برچسبی زده اند که سرعت توپ را چند برابر می کند. فقط ۴۰ دقیقه در این سالن تمرین کرده بودیم و با شرایط آن آشنا نبودیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ادامه گفت: صربستان در دو سال گذشته خیلی پیشرفت کرده بود. رشد آنها بعد از میزبانی در مسابقات یورو بیشتر شد و با آوردن مربی برزیلی و چند بازی تدارکاتی کیفیتشان بالاتر رفت. باید از بازیکنانم بابت تلاشی که کردند تشکر کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.