سرمربی تیم فوتبال لیورپول به شاگردانش هشدار داد که نباید رقبای‌شان را در لیگ قهرمانان اروپا دست‌کم بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول به شاگردانش هشدار داد که نباید رقبای‌شان را در لیگ قهرمانان اروپا دست‌کم بگیرند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ که تیم تحت هدایتش فردا شب (چهارشنبه) در نخستین گام از رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آنفیلد پذیرای میلان خواهد بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ما باید امتیازات کافی برای صعود از مرحله گروهی را بگیریم، بنابراین در این مورد نباید وقت را تلف کنیم. مدت طولانی است که در لیگ قهرمانان در آنفیلدِ مملو از تماشاگر به میدان نرفته‌ایم. بی‌صبرانه منتظرم تا شب‌های لیگ قهرمانان در آنفیلد را دوباره تجربه‌ کنم. شب فوق‌العاده‌ای خواهد شد.

وی همچنین درباره قرار گرفتن با اتلتیکومادرید، میلان و پورتو در یک گروه اظهار داشت: گروه دشواری است. اتلتیکومادرید که نیازی به صحبت در موردش نیست. پورتو هم که معمولاً قهرمان لیگ پرتغال است. میلان هم تاریخچه بزرگی دارد و حالا آنها در بهترین فرم و شکل سال‌های اخیرشان هستند. این فصل لیگ قهرمانان برای ما خاص است و باید سخت تلاش کنیم. تکلیف این گروه در آخرین ثانیه‌ها مشخص خواهد شد. این گروه سخت‌ترین گروه از زمانی است که به لیورپول آمده‌ام.

سرمربی لیورپول همچنین در تمجید از ستاره سوئدی میلان که به دلیل مصدومیت بازی فردا را از دست داد، خاطرنشان کرد: زلاتان به طور حتم یکی از بهترین بازیکنانی است که تاریخ فوتبال تاکنون به خودش دیده است. او قادر به بازی در هر لیگی است و این استثنایی است. او مرد لحظات خاص بازی‌هاست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.