تمام بازیکنان اهل آمریکای جنوبی یوونتوس که در بازی‌های ملی دو هفته اخیر به میدان رفتند، سومین هفته سری A را از دست دادند.

تمام بازیکنان اهل آمریکای جنوبی یوونتوس که در بازی‌های ملی دو هفته اخیر به میدان رفتند، سومین هفته سری A را از دست دادند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس تأیید کرد تمامی بازیکنان اهل آمریکای جنوبی این تیم از جمله پائولو دیبالا و خوان کوادرادو بازی فردا شب (شنبه) بانوی پیر مقابل ناپولی در هفته سوم سری A را از دست می‌دهند.

بازی‌های دور دهم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ بامداد امروز (جمعه) برگزار شد و آنها فرصت زیادی برای بازگشت به تیم‌های باشگاهی‌شان و آماده شدن برای بازی بعدی این تیم‌ها را ندارند. در این بین آلگری تصمیم گرفته است که به بازیکنان اهل آمریکای لاتین تیمش استراحت بدهد. این در حالی است که تیم او یک غایب بزرگ دیگر مانند فدریکو کیه‌زا دارد که دچار مصدومیت شده است.

آلگری گفت: بازی فردا یک بازی زیبا برابر حریفی قدرتمند است. آنها دو بازی اول‌شان را برده‌اند پس ما باید حواس‌مان را جمع کنیم. من تصمیم گرفته‌ام که به بازیکنان اهل آمریکای جنوبی تیم‌مان استراحت بدهم و به این ترتیب آنها ما را در سفر به ناپل همراهی نمی‌کنند، چون خیلی دیر به ما ملحق خواهند شد. کوادرادو تنها کسی بود که می‌توانست به ما ملحق شود، اما او هم دچار مشکل گوارشی شده است. او حتی به ایتالیا هم برنگشته و هنوز در کلمبیاست تا تحت مداوا قرار بگیرد. در مورد کیه‌زا هم با اینکه مصدومیتش جدی نیست ما ترجیح دادیم که ریسک نکنیم و به همین دلیل او هم ما را همراهی نخواهد کرد.

علاوه بر دیبالا و کوادرادو، دانیلو و الکس ساندرو (برزیل) و رودریگو بنتانکور (اروگوئه) هم نمی‌توانند بانوی پیر را در مصاف با ناپولی همراهی کنند.

تیم‌های یوونتوس و ناپولی فردا شب (شنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای شهر ناپل به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.