ملی پوش سابق فوتبال گفت: اسکوچیچ از نظر روحی به خوبی با بازیکنان ارتباط گرفته و این موضوعی است که نقش مهمی در پیروزیهای تیم ملی دارد.

بهزاد داداش زاده ملی پوش سابق فوتبال ایران در خصوص دیدار ایران و عراق اظهار داشت: با توجه به تغییراتی که نسبت به بازی اول داشتیم و اضافه شدن خود اسکوچیچ به تیم، بازی خیلی بهتری را مقابل عراق شاهد بودیم. تیم ملی در فاز تهاجمی فوق‌العاده است، اما همچنان در فاز دفاع مشکلاتی به چشم می‌خورد و این نگرانی وجود دارد که در تقابل با تیم‌های بزرگ‌تر و باتجربه‌تر، مشکلات خط دفاعی کار دست تیم ملی دهد.

وی افزود: تیم ملی هنوز یک دفاع چپ کلاسیک و یک مدافع میانی شش دانگ کم دارد. عملکرد نورافکن در این بازی خوب بود، اما یادمان باشد نورافکن ذاتاً مدافع چپ نیست و ما در این پست به یک مدافع چپ رونده و کلاسیک نیاز داریم. از کنعانی زادگان هم اشتباهاتی دیده شد که به خاطر کم تجربگی عراقی‌ها خوشبختانه به خیر گذشت.

هافبک سابق تیم ملی ایران گفت: در پست هافبک دفاعی هم کمبودهایی هست. بعد از آسیب دیدگی سرلک و عزت اللهی، هافبک دفاعی کاملی نداشتیم. نوراللهی بازیکن فوق‌العاده ایست، اما پست او هافبک دفاعی نیست و باید یک هافبک دفاعی خیلی خوب هم به تیم ملی اضافه شود.

داداش زاده تصریح کرد: تعویض‌های اسکوچیچ خیلی خوب بود و همه تعویض‌های او جواب داد. دست اسکوچیچ در تیم ملی پُر است. او یک تیم خیلی خوب در اختیار دارد و یک تیم خیلی خوب را هم در تهران به عنوان پشتوانه دارد و این آرزوی هر سرمربی ملی در آسیا است.

کارشناس فوتبال گفت: اسکوچیچ با اینکه مربی خارجی است، اما از نظر روحی و روانی ارتباط خیلی خوبی با بازیکنان ایجاد کرد و این از نوع رفتار و عکس‌هایی که با اسکوچیچ می‌گیرند مشخص است. اسکوچیچ آنقدر به بازیکنان نزدیک شده که می‌توان گفت قلب بازیکنان را تسخیر کرده و این همه ستاره بین‌المللی امروز با جان و دل و با قلب شان برای اسکوچیچ بازی می‌کنند که این یکی از رموز موفقیت تیم ملی است.

پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: عراق سخت‌ترین حریف مستقیم ما بود که خوشبختانه در اولین بازی رو در رو آنها را شکست دادیم. اما مهم‌ترین رقیب ما در گروه کره جنوبی است و بازی ایران و کره جنوبی دیداری بسیار تعیین کننده در این گروه است که امیدوارم این دیدار هم با برتری تیم ملی ایران به پایان برسد. به هر حال وقتی ما خودمان را تیمی می‌دانیم که قصد صعود به جام جهانی دارد، باید بتوانیم همه این تیم‌ها را شکست دهیم.

داداش زاده در خاتمه گفت: به عنوان پیشکسوت فوتبال به نوبه خودم از اسکوچیچ و بازیکنان تیم ملی تشکر می‌کنم که در این شرایط کرونایی و گرانی که مردم با مشکل معیشت مواجه هستند، با این پیروزی‌ها دل مردم ایران را شاد می‌کنند. امیدوارم این پیروزی‌ها تا صعود به جام جهانی تداوم داشته باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )