سرمربی تیم ملی ایتالیا از عملکرد دو مهاجم خود در شب پیروزی برابر لیتوانی ابراز رضایت کرد و به آنها یک وعده داد.

سرمربی تیم ملی ایتالیا از عملکرد دو مهاجم خود در شب پیروزی برابر لیتوانی ابراز رضایت کرد و به آنها یک وعده داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی ایتالیا در ششمین بازی خود در گروه C مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره اروپا موفق شد میهمانش لیتوانی را با نتیجه ۵ بر صفر شکست دهد که دو گل از این گل‌ها توسط مویزه کین مهاجم جدید یوونتوس و گل دیگر توسط جاکومو راسپادوری به ثمر رسید. این پیروزی پایان بخش ۴ تساوی متوالی آتزوری در ۹۰ دقیقه معمول بازی بود که آخرین آنها در تساوی بدون گل در خانه سوئیس رقم خورد.

مانچینی درباره این بازی به شبکه رای اسپورت ایتالیا گفت: با وجود اینکه ما در یکی دو روز اخیر کلی از بازیکنان‌مان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، بازیکنانی که باقی مانده بودند واکنش خوبی نشان دادند. قبول دارم که حریف‌مان هم در بالاترین سطح بازی نمی‌کرد اما خب همیشه پیش نمی‌آید که شما در یک بازی ۵ یا ۶ گل بزنید. پس من فکر می‌کنم که کار تیم ما خوب بود.

شیرینی پیروزی برای ایتالیایی‌ها با شنیدن خبر تساوی بدون گل سوئیس در ایرلندشمالی در دیداری که هریس صفروویچ یک پنالتی سوئیسی‌ها را هدر داد، دو چندان شد. این همان اتفاقی بود که در بازی قبلی ایتالیا و سوئیس برای ایتالیایی‌ها رخ داد و جورجینیو پنالتی‌اش را هدر داد.

مانچینی ادامه داد: هر کسی ممکن است اشتباه کند اما مهم این است که آرامش خودش را حفظ کند، سرافکنده نشود و در آن صورت مشکلی نیست.

راسپادوری و کین جزو جوان‌ترین بازیکنان حاضر در اردوی آتزوری هستند اما مانچینی نشان داده که مایل است به همه بازیکنانش فرصت بدهد.

او تأکید کرد: ما پیش از این هم راسپادوری را به یورو برده بودیم و کیفیت بازی‌اش را دیده بودیم اما او هنوز جوان است و باید تجربه کسب کند. البته اگر آنها کاری که می‌بایست را انجام دهند، سخت کار کنند و نظم بازی‌شان در زمین را حفظ کنند که همه این‌ها به خودشان بستگی دارد، فرصت‌های بیشتری برای بازی خواهند داشت.

جورجینیو مرد سال فوتبال اروپا در بازی شب گذشته بازوبند کاپیتانی تیم ملی ایتالیا را در اختیار داشت. این اولین بار بود که او کاپیتان آتزوری می‌شد. جورجینیو جزو بازیکنانی است که در دو هفته اخیر بازی‌های ملی اصلاً استراحت نکرد.

مانچو در این باره هم گفت: ما لئوناردو بونوچی که بازیکنی بسیار مهم است و از خط دفاعی بازیسازی می‌کند را در اختیار نداشتیم. علاوه بر او استفانو سنسی را هم از دست دادیم. به همین دلیل از جورجینیو پرسیدم که آیا می‌ـواند حداقل یک نیمه بازی کند.

مانچینی در نهایت با سؤالی درباره رکورد شکست ناپذیری تیمش با ۳۷ بازی متوالی مواجه شد و خیلی خونسردانه و کوتاه به آن پاسخ داد:«خوشحالیم. »

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.