رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تبریک بابت پیروزی تیم ملی مقابل عراق گفت: دست حمایت، هدایت و رحمت الهی را مشاهده کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تبریک بابت پیروزی تیم ملی مقابل عراق گفت: دست حمایت، هدایت و رحمت الهی را مشاهده کردیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب‌الدین عزیزی خادم پس از پیروزی ۳ بر صفر ایران در دیدار مقابل عراق گفت: برد قاطع و پرگل تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق را به ملت بزرگ و شریف ایران تقدیم می‌کنیم و ضمن شکر و سپاس به درگاه الهی از تیم ملی، کادر فنی و همه نیروهای ستادی و پشتیبان تشکر و قدردانی می‌کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: این پیروزی به طور آشکار، هدیه خداوند به ملت ایران بود. ما دست حمایت، هدایت و رحمت الهی را در این پیروزی مشاهده کردیم و امیدواریم که این پیروزی‌ها پاینده و مستمر باشد و ما شایسته این موهبت و لطف خدا باشیم.

وی ادامه داد: در نظام هستی ایمان و توکل به خدا، تلاش، همت، پشت کار، برنامه‌ریزی و... همیشه نتیجه‌بخش است. در این دوره، در کنار تدبیر و برنامه‌ریزی راهبردی و تلاش و تمرین به طور جد بر عنصر توکل به خدا و الطاف خفیه الهی تاکید داشته و خواهیم داشت.

«هدف تیم ملی، کادر فنی و مدیریت فدراسیون فوتبال خوشحال کردن دل ملت بزرگ ایران است.» عزیزی خادم ضمن بیان این جمله گفت: ملت بزرگ ایران سال‌هاست در شرایط سخت بر ارزش‌ها و آرمان‌ها و فضیلت‌های انسانی خود پایداری و شکیبایی کرده‌اند. امیدواریم بخشی از خوبی‌های ملت ایران را با این پیروزی ها پاسخ بدهیم.

وی تصریح کرد: فوتبال برای ما وسیله افتخار آفرینی، وحدت و انسجام ملی و سلامت و نشاط اجتماعی است. از خدا می‌خواهیم که فوتبال ما را وسیله رشد و اعتلای مادی و معنوی ما و جامعه قرار دهد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۱ )