سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در بازی با عراق تیم برتر زمین بودیم و شایستگی این برد را داشتیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در بازی با عراق تیم برتر زمین بودیم و شایستگی این برد را داشتیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دراگان اسکوچیچ پس از برتری ۳ بر صفر ایران مقابل عراق گفت: درباره این برد چه می‌توان گفت؟ خیلی راضی‌ام که این تیم را داریم. در چنین مسابقاتی هیجان و احساسات خیلی بالاست، اما ما تیم برتر زمین بودیم و همه موافقید که لیاقت این برد را داشتیم.

وی ادامه داد: اینکه زود گل زدیم، خیلی خوب بود چون این فرصت را به ما داد تا بازی را مدیریت کنیم. در قسمت دوم نیمه اول بازی همانطور شد که انتظار داشتم. در نیمه دوم توانستیم باز با ضد حملات به عراق ضربه بزنیم. آنها نیز سعی داشتند روی توپ‌های دوم و بلند به ما فشار بیاورد، اما ما می‌دانستیم چطور این کار را مدیریت کنیم و توانستیم در نهایت بازی را به سود خودمان تمام کنیم.

اسکوچیچ درباره تفاوت‌های بازی ایران با دیدار قبلی، عنوان کرد: سعی کردیم بازیکنان را از لحاظ روحی و فیزیکی بعد از بازی با سوریه برای این بازی آماده کنیم. در عین حال دو بازیکن مصدوم ما نیز برای این بازی آماده شدند و دیدید که چقدر اضافه شدن آنها توانست کیفیت کار تیمی ما را بالا ببرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۴ )