سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که تیم ایران علیرغم کیفیت بازیکنان عراق، بازیکنان با کیفیت‌تری دارد.

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که تیم ایران علیرغم کیفیت بازیکنان عراق، بازیکنان با کیفیت‌تری دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار با عراق در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در نشست خبری گفت: همیشه بازی‌های ما مقابل عراق سخت بوده و هیچ وقت بازی آسانی مقابل آنها نداشتیم. ما احترام زیادی برای بازیکنان عراق قائلیم و آنها بازیکنان با کیفیتی دارند، اما به شخصه اعتماد زیادی به بازیکنان خودمان دارم و می‌دانم کیفیت آنها چیست. از بازی کردن کنار آنها لذت کافی را می‌برم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: به نظرم بازی خوبی پیش‌رو خواهیم داشت. ما تمام تمرکزمان را برای این بازی گذاشتیم تا سه امتیاز را کسب کنیم.

وی درباره شرایط آمادگی خودش و همچنین تفاوت شرایط تقابل با عراق نسبت به بازی قبل گفت: از نظر روحی و روانی خیلی از شرایط راضی‌ام و خیلی آماده این بازی هستم. اگر در ترکیب باشم، صد درصد به تیم ملی کمک می‌کنم. به خصوص اگر بازی‌ها سخت باشد، صد درصد تمرکز می‌گذاریم.

آزمون خاطرنشان کرد: خیلی دوست داشتم در بازی اول هم حضور داشته باشم، اما به دلیل دو کارته بودن، محروم بودم. بازی اول بود و شاید بازیکنان داخلی هم به دلیل تعطیلی لیگ صد درصد آماده نبودند، اما اکنون قول می‌دهم که برای این بازی صد درصد آماده‌ایم و با آمدن آقای اسکوچیچ کنار زمین شرایط خیلی برای ما فرق خواهد کرد. اگر خوب بازی کنیم، می‌توانیم مقابل هر تیمی راحت کارمان را انجام دهیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره تجربه بازیکنان ایران از تقابل چند باره با عراق، گفت: ما به عراق احترام می‌گذاریم، اما فکر می‌کنم ما تجربه بازی مقابل هر تیمی را داریم. ما بازیکنان با تجربه زیاد و بازیکنان جوان با کیفیتی داریم. برای همین گفتم که از بازی کنار آنها لذت می‌برم و صد درصد آماده این بازی هستیم.

وی درباره بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر گفت: صد درصد یک فوتبالیست از بازی در ورزشگاه خالی، لذتی که باید را نمی‌برد. امیدوارم تماشاگران هر چه زودتر به ورزشگاه‌ها بیایند و حق‌شان است که از تیم‌شان حمایت کنند؛ چه عراق، ایران یا امارات و هر کشوری که بازی‌هایش را بدون تماشاگر برگزار می‌کند، حق‌شان است که از تماشاگران استفاده کنند. امیدوارم این کرونا زودتر تمام شود تا تماشاگران به ورزشگاه‌ها بیایند.

آزمون درباره سه بار سابقه گلزنی به عراق نیز اظهار داشت: من سه بار مقابل عراق گلزنی کردم، اما این وظیفه من بوده و وظیفه یک مهاجم این است که گل بزند و کار خودش را با گلزنی تمام کند. امیدوارم فردا هم بتوانم کار خودم را انجام دهم و برای تیم ایران گلزنی کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )