هافبک تیم فوتبال یوونتوس به دلیل ارتکاب یک تخلف از تیم ملی کشورش کنار گذاشته شد.

هافبک تیم فوتبال یوونتوس به دلیل ارتکاب یک تخلف از تیم ملی کشورش کنار گذاشته شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وستون مک‌کنی، هافبک آمریکایی تیم فوتبال یوونتوس به دلیل نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی مربوط به جلوگیری از شیوع کرونا در اردوی تیم ملی آمریکا، از این تیم کنار گذاشته شد.

تیم ملی آمریکا در چارچوب بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ بامداد امروز (دوشنبه) در دیداری خانگی مقابل کانادا به میدان رفت و در این بازی که مک‌کنی و جیو رینا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، به تساوی یک - یک بسنده کرد. با این نتیجه آمریکایی‌ها با تنها ۲ امتیاز از ۲ بازی در رده پنجم جدول منطقه کونکاکاف قرار گرفتند.

مک‌کنی که در بازی قبلی آمریکایی‌ها مقابل السالوادور (آن بازی هم با تساوی بدون گل تمام شد) به دلیل تخلفش حالا ممکن است بازی بامداد پنجشنبه کشورش در خانه هندوراس را هم از دست بدهد.

او درباره دلیل اخراجش از تیم ملی آمریکا در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت: متأسفانه من به دلیل تخطی از پروتکل‌های کرونا، بازی مقابل کانادا را از دست دادم. بابت کاری که انجام دادم متأسفم و ضمن تشویق شدید هم‌تیمی‌‌هایم، امیدوارم که خیلی زود دوباره به تیم برگردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.