کمک سرپرست استقلال می‌گوید زمانی که فهمیدند امین قاسمی‌نژاد برگه فسخ قراردادش را از باشگاه پدیده گرفته با او وارد مذاکره شدند.

به گزارش ایسنا، فرزاد مجیدی، کمک سرپرست استقلال درباره فعالیت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: انتقال قاسمی‌نژاد انتقالی بود که باید در نیم فصل نخست رخ می‌داد ولی ما به گذشته نگاه نمی‌کنیم. آقای قاسمی‌نژاد بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری است و هر تیم و مربی‌ای دوست دارد که این بازیکن را داشته باشد. او عاشق استقلال و این پیراهن است. ما دیروز که فهمیدیم برگه فسخ قرارداد قاسمی‌نژاد در اختیارش است، تلاش شبانه روزی کردیم که او به استقلال بیاید. امین هم دوست داشت به استقلال بیاید. هواداران بدانند که ما این‌جا هستیم که خواسته آن‌ها را برآورده کنیم.

فرهاد مجیدی در حاشیه نخستین تمرین فصل جدید استقلال عنوان کرده بود که امین قاسمی‌نژاد در لیستش قرار ندارد که این بازیکن امشب (پنج‌شنبه) در واکنش به این موضوع از سوتفاهمی که بین او و فرهاد مجیدی پیش آمده بود پرده برداشت. کمک سرپرست استقلال درباره این سوءتفاهم توضیح داد: رویه کاری من این است که تیم را مدیریت کنم. هر جایی که منافع تیمم در خطر باشد، من ورود می‌کنم. درباره نقل و انتقالات جنگی به وجود آمد و ما در این داربی پیروز شدیم.

او ادامه داد: جا دارد از کادرفنی تشکر کنم و پس از بازی فولاد همه بازی‌ها را نگاه کردیم. ما برای هر بازیکنی که جذب کردیم، برنامه داشتیم و امیدوارم بتوانیم خواسته‌های هواداران را برآورده کنیم.

مجیدی در ادامه درباره تکلیف ماندن یا نماندن ریگی و اسماعیلی در استقلال بیان کرد: اجازه دهید درباره بازیکنانی که قراردادشان امضا می‌شود صحبت کنیم و هر بازیکنی قطعی شد راجع به آن صحبت کنیم.

کمک سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فعالیت نقل و انتقالاتی این باشگاه ادامه دارد؟ اظهار کرد: در لیست آقای مجیدی در حال مذاکره هستیم. انتقال قاسمی‌نژاد اتفاق خوبی بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۳ )