جواد زرینچه، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت به دلیل فضای تنش و عصبانیت در استقلال تصمیم گرفت از سمت خود کناره‌گیری کند.

جواد زرینچه، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت به دلیل فضای تنش و عصبانیت در استقلال تصمیم گرفت از سمت خود کناره‌گیری کند. جواد زرینچه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره علت کناره‌گیری‌اش از سرپرستی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: وقتی فضای عصبانیت، تنش و توهین را دیدم، گفتم نمی‌توان کار کرد. استقلال نیاز به آرامش دارد. به علی اصغر ملکیان (عضو هیئت مدیره استقلال) گفتم که اگر فرهاد مجیدی دوست دارد، می‌آیم. وقتی به سمت منزل رفتم گفتم فردا می‌گویند به این دلیل آمده که اگر استقلال فردا نتیجه نگرفت، زیر آب مجیدی را می‌زند تا خودش باشد. به همین دلیل، گفتم در این فضا وارد نشوم، بهتر است.

وی افزود: استقلال خیلی نیاز به آرامش دارد و نباید با آمدن من تنش ایجاد شود. واقعیتش را بخواهید دوست داشتم به استقلال کمک کنم، اما در فضای عصبانیت و تنش. خیلی‌ها دوست ندارند به استقلال برگردیم و قهرمان شویم تا این تیم سر و سامان بگیرد. متأسفانه یکسری‌ها شروع به صحبت‌هایی کردند که صلاح نبود حضور داشته باشم. استقلال در این شرایط که ۲۰ روز دیگر با الهلال عربستان در آسیا بازی خواهد داشت، نیاز به آرامش دارد. از هیئت مدیره و شخص ملیکان، احمد مددی و فرهاد و فرزاد مجیدی عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم استقلال موفق باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه عکس او در کانال باشگاه منتشر شد و چه اتفاقی افتاد که از تصمیمش پشیمان شد، گفت: وقتی از باشگاه بیرون آمدم دو دو تا چهار تا کردم و گفتم وضعیت خوب نیست و نمی‌توانم کمک کند. برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

زرینچه در خصوص اینکه آیا اختلافی با فرهاد مجیدی دارد یا نه، تصریح کرد: اگر مجیدی قبول نمی‌کرد به باشگاه نمی‌آمدم. شاید حرفی در گذشته زده باشیم و اختلاف‌هایی باشد، اما دوست هستیم و قرار نیست به یکدیگر توهین کنیم. طفلک فرهاد اصلا حرفی نزد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )