بازیکن تیم پرسپولیس با ابراز خرسندی از تمدید قراردادش با این باشگاه گفت که سه روز پیش با سرخپوشان به توافق رسیده بود.

بازیکن تیم پرسپولیس با ابراز خرسندی از تمدید قراردادش با این باشگاه گفت که سه روز پیش با سرخپوشان به توافق رسیده بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید امیری پس از تمدید قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ان‌شاءالله بتوانیم روند چند سال گذشته را تداوم ببخشیم و نتایجی درخور شأن و نام پرسپولیس کسب کنیم.

وی درباره بحث تمدید قرارداد چند بازیکن دیگر پرسپولیس و اینکه آیا این بازیکنان نیز در روزهای آینده به باشگاه خواهند آمد، گفت: بله. ان‌شاءالله آنها هم به باشگاه می‌آیند. من سه روز پیش با باشگاه توافق کردم، اما به خاطر تاسوعا و عاشورای حسینی ترجیح دادم امروز قراردادم را امضا کنم. تا جایی هم که می‌دانم بچه‌ها فردا و پس‌فردا برای تمدید قرارداد به باشگاه خواهند آمد.

بازیکن تیم پرسپولیس در مورد سال سخت پیش روی این تیم تصریح کرد: قهرمانی همیشه سخت است و تلاش و زحمت زیادی می‌خواهد، ولی من به کادر فنی و بازیکنان‌مان ایمان دارم. امیدوارم با تلاش و کار بتوانیم قهرمانی‌های‌مان را تکرار کنیم.

امیری درباره لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: یکی از انگیزه‌های شخصی من بازی‌های آسیایی است. امیدوارم چیزی را که هواداران در چند سال گذشته لایقش بودند، به آنها هدیه دهیم. کار سختی است. ما هم تلاش می‌کنیم و زحمت می‌کشیم و می‌دانیم در چه باشگاهی بازی می‌کنیم.

وی در واکنش به سؤالی درباره جدایی احمد نوراللهی توضیح داد: صحبت در مورد نوراللهی درست نیست. او دینش را به باشگاه پرسپولیس ادا کرده است. او شش هفت بازی آخر را با دیسک کمر بازی کرد و هر بازی آمپول می‌زد. اینها را هواداران نمی‌دانند. امیدوارم اتفاقات خیلی خوبی برای او بیفتد. نوراللهی فرزند پرسپولیس است و هر جا برود نام پرسپولیس با اوست. هر زمانی هم که بخواهد برگردد هواداران واقعی منتظر او هستند. امیدوارم نوراللهی بدرخشد و با سربلندی و عزت برگردد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )