ژردان شکیری ستاره سوئیسی با قبول پیشنهاد لیون، و منتفی شدن حضور سردار آزمون در فرانسه، او فعلا در زنیت کازان می ماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام نشریه اکیپ، «ژردان شکیری» ستاره سوئیسی تیم لیورپول ، با قبول پیشنهاد باشگاه لیون ، حضور سردار آزمون در فرانسه منتفی شد.

چند روز پیش بود که نشریه معتبر اکیپ فرانسه اعلام کرد باشگاه لیون خواهان به خدمت گرفتن سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت سنت پترزبورگ شده است. آزمون تا پایان این فصل با زنیت قرارداد دارد و همچنان یکی از سوژه‌های نقل و انتقالات فوتبال اروپا است.لیون علاوه بر آزمون، «ژردان شکیری» ستاره سوئیسی تیم لیورپول انگلیس را هم مدنظر داشت و مذاکراتی برای جذب وی انجام داد.

نشریه اکیپ در تازه‌ترین خبر خود مدعی شده است که شکیری پیشنهادات لیون را پذیرفته و به این باشگاه فرانسوی نزدیک شده است.لیون قصد داشت شکیری را با ۴ میلیون یورو از لیورپول جذب کند که این پیشنهاد از سوی باشگاه انگلیسی رد شد. با افزایش پیشنهاد لیون، وی آماده است که با دریافت حقوق ماهانه ۳۵۰ هزار یورو برای سه سال، به فرانسه منتقل شود.

این بیشترین میزان دستمزد در باشگاه لیون از زمان جدایی «ممفیس دپای» است.اکیپ در پایان خبر خود آورده است که «پیتر بوس» سرمربی لیون منتظر شقیری است اما همچنان به جذب سردار آزمون هم امیدوار است؛ در حالی که جذب مهاجم ایران هم برای لیون هزینه سنگینی خواهد داشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )