باشگاه استقلال اعلام کرد با پس گرفتن عنوان قهرمانی تیم نوجوانان این تیم در مسابقات پایه تهران، ماجرای تخلف آکادمی کیا را در دادگاه عالی ورزش پیگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، با اعلام کمیته استیناف هیات فوتبال تهران و بعد از شکایت آکادمی کیا، این آکادمی تبرئه شد. پیش از این کمیته انضباطی این هیات، آکادمی کیا را به خاطر استفاده از بازیکن غیر قانونی محروم کرده و عنوان قهرمانی رده سنی نوجوانان تهران به تیم استقلال تعلق گرفته بود.

باشگاه استقلال امروز و بعد از رای کمیته استیناف، با اشاره به پس گرفته شدن قهرمانی نوجوانان از این تیم تهدید به شکایت به دادگاه عالی ورزش (CAS) کرد.

سایت این باشگاه نوشت: «پس از تخلف عیان آکادمی کیا، عنوان قهرمانی رده نوجوانان فوتبال پایه تهران به نوجوانان استقلال تعلق گرفت. با وجود مدارک غیر قابل خدشه مبنی بر تخلف آکادمی کیا و عیان شدن این تخلفات در رسانه‌ها، امروز کمیته استیناف حکم را تغییر داد تا عنوان قهرمانی از نوجوانان استقلال گرفته شود.

باشگاه استقلال این تخلف واضح را قطعاً در CAS پیگیری می‌کند ولی بهتر است مسئولان مربوطه متوجه باشند که افکار عمومی این حکم را به سرمربیگری تیم امید مرتبط می‌کنند که ان‌شاءالله اشتباه می‌کنند.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۱ )