میثم نقی زاده هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان مدعی است اگر آنها در لیگ امسال خوش‌شانس بودند در جایگاه بهتری قرار می‌گرفتند.

میثم نقی زاده هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان مدعی است اگر آنها در لیگ امسال خوش‌شانس بودند در جایگاه بهتری قرار می‌گرفتند. میثم نقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی تیمش برابر ذوب‌آهن در آخرین بازی لیگ برتر اظهار داشت: همه می‌دانند در بازی آخر چه حساسیتی در پایین جدول وجود داشت و سه تیم سایپا، ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان جزو گزینه‌های سقوط بودند. از طرفی این بحث هم مطرح بود که باید شاهد فوتبال جوانمردانه و پاک باشیم و شما دیدید که مس چقدر محکم فوتبال بازی کرد. ما نمایش بسیار خوبی برابر ذوب‌آهن داشتیم و خوشحالیم که لیگ امسال را با برد به پایان رساندیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار گرفتن در رده هشتم جدول برای مس قابل قبول بود، گفت: این اولین سالی بود که مس در لیگ برتر حضور داشت و قطعاً قرار گرفتن در این جایگاه می‌تواند برای تیم ما قابل قبول باشد. البته اگر در این فصل خوش‌شانس بودیم حتی می‌توانستیم دو یا سه رده هم بالاتر بیایم، ولی در مجموع نتایج خوبی گرفتیم. مطمئناً مس می‌تواند در فصل آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد.

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است فصل آینده هم در جمع مسی‌ها بماند یا خیر، تصریح کرد: قرارداد من به پایان رسیده است و بعد از پشت سر گذاشتن یک لیگ فرسایشی و خسته‌کننده فعلاً دوست دارم استراحت کنم. عجله‌ای هم برای تصمیم‌گیری ندارم و تلاش می‌کنم برای فصل آینده بهترین تصمیم ممکن را بگیرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.