سرمربی جدید تیم ملی فوتبال آلمان می‌گوید که در انتخاب بازیکنانی که به اردو دعوت خواهد کرد، سن برایش ملاک نیست.

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال آلمان می‌گوید که در انتخاب بازیکنانی که به اردو دعوت خواهد کرد، سن برایش ملاک نیست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک که از امروز (یکشنبه) به طور رسمی کارش را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال آلمان آغاز کرد، در گفت‌وگو با سایت رسمی اتحادیه فوتبال آلمان گفت: سرمربیگری تیم ملی آلمان برای من مسئولیت بزرگی است که بی‌صبرانه منتظر شروع کارم هستم. به بهترین شکل ممکن کار خواهم کرد تا بتوانیم دوباره فوتبال هیجان‌انگیزی را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: موفقیت تیم ملی بالاتر از هر چیزی است. فضای تیم ملی هم نسبت به باشگاه متفاوت‌تر است. اولویت اصلی ما برای آینده این است که تیم ملی خوب بازی کند و فوتبال موفقی را ارائه دهد. ما امسال هفت بازی پیش‌روی خود داریم و باید برای همه روشن باشد که با چالش روبه‌رو هستیم. ما می‌خواهیم در گروه خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ صدرنشین باشیم و برای رسیدن به این هدف کارهایی باقی مانده که باید انجام دهیم

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان با اشاره به احتمال دعوت کردن از بازیکنانی همچون توماس مولر و متس هوملس اظهار داشت: من البته با برخی بازیکنان صحبت کردم و از دید من محدودیت سنی برای حضور در تیم ملی وجود ندارد. ما با بهترین بازیکنان آلمان کار خواهیم کرد و آنها هم باید نشان دهند که بهترین‌های کشورشان هستند.

سرمربی پیشین بایرن مونیخ ادامه داد: سه بازی اول ما در ماه سپتامبر خواهد بود. این باری سنگین به روی دوش بازیکنان است اما جای بهانه‌گیری نیست، ما می‌دانیم که باید کیفیت لازم برای شکست این سه حریف را داشته باشیم. هدف ما کسب ۹ امتیاز از آن سه بازی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.