مهاجم نوجوان تیم فوتبال سانتوس برزیل به زودی وارد تورین می‌شود تا تست پزشکی قبل از عقد قرارداد با بانوی پیر را انجام دهد.

مهاجم نوجوان تیم فوتبال سانتوس برزیل به زودی وارد تورین می‌شود تا تست پزشکی قبل از عقد قرارداد با بانوی پیر را انجام دهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کایو ژرژ مهاجم ۱۹ ساله تیم فوتبال سانتوس در آستانه پیوستن به یوونتوس قرار گرفت. طبق اعلام نشریه گاتزتا دلواسپورت، ژرژ تا چند روز آینده وارد تورین می‌شود و در صورت پذیرفته شدن در تست پزشکی بیانکونری با این باشگاه قرارداد می‌بندد.

طبق گزارش گاتزتا؛ بانوی پیر بابت جذب این بازیکن برزیل ۱.۵ میلیون یورو در تابستان سال جاری و ۱.۵ میلیون یوروی دیگر در تابستان سال آینده خواهد پرداخت و ۵ درصد از رقم درآمد حاصل از فروش او را هم به سانتوس خواهد پرداخت.

این بازیکن نوجوان که ۱۰ بار هم برای تیم زیر ۱۷ ساله‌های برزیل به میدان رفته است، در ۸۰ بازی‌اش برای سانتوس ۱۷ گل زده است.

او در حالی به یوونتوس می‌پیوندد که به جز این تیم یک مشتری پروپاقرص دیگر مانند بنفیکا هم داشت اما داشتن فرصت بازی در کنار هم‌تیمی‌های سرشناس‌تر و بازی در لیگی رقابتی‌تر و فرصت حضور در لیگ قهرمانان اروپا همه وهمه سبب شد که او یوونتوس را به قرمزپوشان لیسبون ترجیح دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.