مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم برای قهرمانی در آسیا باید استانداردهای حرفه‌ای و سازماندهی بالایی داشته باشد.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم برای قهرمانی در آسیا باید استانداردهای حرفه‌ای و سازماندهی بالایی داشته باشد. حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد و خیلی زود هم به گل رسید. گل زودهنگام سرخپوشان باعث شد بازیکنان با استرس کمتری به بازی ادامه دهند و گل دوم دیگر کار را تمام کرد و خیلی زود خیال شاگردان گل‌محمدی از قهرمانی راحت شد.

وی ادامه داد: در مقابل پیکان هم خوب بازی کرد، اما در فاز هجومی بازیکنان این تیم زهردار نبودند و نتوانستند خطر جدی روی دروازه پرسپولیس به وجود بیاورند. اعضای تیم پرسپولیس می‌دانستند که در بازی آخر همه چیز در اختیار خودشان است، در واقع خوشبختی‌شان به خودشان بستگی دارد و می‌توانند با شکست پیکان نتیجه زحمات‌شان را بگیرند و قهرمان شوند. در بازی دیگر سپاهان هم مقابل استقلال به پیروزی رسیده بود و اگر پرسپولیس فرصت‌سوزی می‌کرد، جبران‌پذیر نبود.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه گل‌محمدی باید برای لیگ قهرمانان آسیا تیمش را تقویت کند، عنوان کرد: کیفیت و سطح بازی پرسپولیس در لیگ برتر خوب است و مشکلی بابت رقابت با حریفان داخلی ندارد و همین تیم می‌تواند در رقابت‌های داخلی موفقیت‌هایش را تکرار کند، اما برای لیگ قهرمانان آسیا باید تیم تقویت شود. در واقع اگر پرسپولیس می‌خواهد قهرمانی آسیا را کسب کند باید استانداردهایش را بالا ببرد.

عبدی افزود: پرسپولیس در سال‌های گذشته در لیگ داخلی با اقتدار قهرمان شده و مشکلی نداشته است، اما در آسیا به ویژه مقابل حریفان آسیای شرقی به مشکل خورده است. تیم‌های کره‌ای و ژاپنی سازماندهی خوبی دارند و به لحاظ استانداردهای حرفه‌ای در سطح خیلی بالایی قرار دارند و خیلی منطقی فوتبال بازی می‌کنند. به همین دلیل پرسپولیس اگر می‌خواهد سومین فینال آسیایی‌اش را تجربه کند و قهرمان شود باید استاندارد و سازماندهی بالایی برای لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

وی در پایان گفت: پرسپولیس تجربه دو فینال آسیایی را در سال‌های گذشته دارد و فوتبال باکیفیتی را ارائه می‌کند و می‌تواند با یک مقدار برنامه‌ریزی درست و تقویت کادر بازیکنانش به موفقیت برسد. تیم باید به درستی تقویت شود و پس از جذب بازیکنان باکیفیت برای رقابت با حریفان آسیایی از لحاظ سازماندهی و استانداردهای کیفی ارتقا پیدا کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )