باشگاه منچسترسیتی در تلاش است تا هافبک تیم فوتبال استون‌ویلا را هر چه سریع‌تر به خدمت بگیرد.

باشگاه منچسترسیتی در تلاش است تا هافبک تیم فوتبال استون‌ویلا را هر چه سریع‌تر به خدمت بگیرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا که بازیکنان نامداری را در ترکیب تیمش دارد، حالا در تلاش است ستاره استون‌ویلا را نیز به تیم تحت‌هدایتیش اضافه کند. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «سان» با بازگشت جک گریلیش از کرواسی که تعطیلات تابستانی‌اش را در آنجا سپری کرد، باشگاه منچسترسیتی تا چند روز آینده فرایند انتقال این بازیکن به جمع آبی‌پوشان منچستر را تکمیل خواهد کرد.

طبق این گزارش؛ منچسترسیتی پیشنهادی ۱۰۰ میلیون پوندی به استون‌ویلا برای به خدمت گرفتن این هافبک انگلیسی ارائه کرده است. گفته می‌شود قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس آماده است به گریلیش هفته‌ای ۲۰۰ هزار پوند حقوق بدهد که ۷۵ هزار پوند بیش از حقوق فعلی اوست.

اگر این انتقال با این رقم نهایی شود، رکورد نقل‌وانتقالات بریتانیا شکسته خواهد شد، رکوردی که در حال حاضر در اختیار پل پوگبا است که در سال ۲۰۱۶ در انتقالی ۸۹ میلیون پوندی از یوونتوس به منچستریونایتد بازگشت. گریلیش همچنین پیش از این در رادار باشگاه منچستریونایتد قرار داشت.

این هافبک انگلیسی که در سال ۲۰۱۲ فوتبال حرفه‌ای‌اش را با استون‌ویلا آغاز کرد، تا سال ۲۰۲۵ با این باشگاه قرارداد دارد. او که فصل اخیر در ۲۷ بازی از رقابت‌های مختلف برای استون‌ویلا به میدان رفت و آمار ۷ گل‌زده و ۱۲ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت، مورد توجه باشگاه چلسی نیز قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.