دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی فوتبال المپیک مردان ۲۰۲۰ توکیو با پیروزی و صعود تیم‌های اسپانیا، برزیل و ژاپن آغاز شد.

دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی فوتبال المپیک مردان ۲۰۲۰ توکیو با پیروزی و صعود تیم‌های اسپانیا، برزیل و ژاپن آغاز شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز مرحله یک چهارم نهایی فوتبال المپیک مردان ۲۰۲۰ توکیو، امروز (شنبه) تیم فوتبال اسپانیا موفق شد حریف خود ساحل عاج را با نتیجه قاطع ۵ بر ۲ در هم بکوبد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

در این بازی ساحل عاج در حال مغلوب شد که با گلزنی اریک بایی در دقیقه ۱۰ پیش افتاد اما اسپانیایی‌ها با گل دقیقه ۳۰ دنی اولمو بازی را به تساوی کشاندند. به نظر می‌رسید گلی که مکس آلن گرادل در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای ساحل عاج به ثمر رساند، نماینده قاره آفریقا را به مرحله نیمه نهایی می‌رساند اما رقیب اروپایی تسلیم نشد و دو دقیقه بعد توسط رافا میر مهاجم تیم ولورهمپتون انگلیس دوباره کار را به تساوی کشاند تا بازی به وقت‌های اضافه برود و در آنجا بود که نماینده اروپا، با گل‌های میکل اویارسابال در دقیقه ۹۸ از روی نقطه پنالتی برای اولین بار پیش افتاد و در ادامه رافا میر درخشش خود را با زدن دو گل دیگر در دقایق ۱۱۷ و ۱+۱۲۰ و ثبت هت‌تریک کامل کرد.

در بازی دوم این مرحله تیم ژاپن پس از ۱۲۰ دقیقه نبرد بدون گل با نیوزیلند، در ضربات پنالتی موفق شد حریفش را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد.

در سومین بازی هم تیم مردان برزیل تک گل دقیقه ۳۷ ماتئوس کونیا حریف خود مصر را شکست داد و به نیمه نهایی رسید؛ جایی که باید با برنده مصاف کره جنوبی و مکزیک روبرو شود.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی فوتبال المپیک هم که سه روز دیگر برگزار می‌شود، تیم‌های ژاپن و اسپانیا به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.