با حذف جک گریلیش از تصویر بازیکنان استون‌ویلا با پیراهن جدید این تیم، احتمال پیوستن او به منچسترسیتی قوت گرفت.

با حذف جک گریلیش از تصویر بازیکنان استون‌ویلا با پیراهن جدید این تیم، احتمال پیوستن او به منچسترسیتی قوت گرفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان؛ باشگاه استون‌ویلا روز گذشته (جمعه) با انتشار تصاویری از پیراهن دوم جدیدش رونمایی کرد که برخلاف انتظار در این تصاویر اثری از سرشناس‌ترین ستاره تیم جک گریلیش دیده نمی‌شود و مسئولان باشگاه از بازیکنانی مانند اولی واتکینز و جان مک‌گین برای به نمایش گذاشتن پیراهن بازی‌های خارج از خانه تیم برای فصل پیش رو استفاده کردند.

طبق گزارش نشریه منچستر ایونینگ نیوز؛ تصاویر منتشر شده مربوط به پایان فصل گذشته و قبل از رفتن بازیکنان به تعطیلات تابستانی است و ظاهراً گریلیش هم در آن زمان یکی از بازیکنان بوده که در این تصاویر حضور داشته همانطور که در تصاویر مربوط به رونمایی از پیراهن اول تیم هم حضور داشت. در همین حال یک منبع خبری دیگر اعلام کرده مانکن‌هایی که در فروشگاه باشگاه استون‌ویلا پیراهن گریلیش را به نمایش گذاشته بودند، از آن محل برداشته شده‌اند. نشانه‌ دیگری که پیوستن گریلیش به منچسترسیتی را محتمل‌تر جلوه می‌دهد، حذف یک توئیت قدیمی توسط این بازیکن است که در آن از رقیب دیرینه سیتی یعنی منچستریونایتد حمایت کرده بود.

پپ گواردیولا به شدت مترصد جذب بازیکن خوش‌تکنیک استون‌ویلا است و اگر خبرهای حاکی از انتقال ۱۰۰ میلیون پوندی این بازیکن به ورزشگاه اتحاد صحت داشته باشد، او به گران‌ترین بازیکنی تبدیل خواهد شد که توسط یک تیم انگلیسی خریدار شده است. همچنین گفته می‌شود که قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس آماده است که به گریلیش هفته‌ای ۲۰۰ هزار پوند حقوق بدهد که ۷۵ هزار پوند بیش از حقوق فعلی اوست. در همین حال سان نوشته است که سیتی پس از اطمینان خاطر از جذب گریلیش، تلاش خود را برای جذب دیگر ستاره تیم ملی انگلیس، هری کین آغاز می‌کند که البته گرفتن او از تاتنهام به آسانی خرید گریلیش از استون‌ویلا نخواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.