رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: همانطور که به خاطر بدهی بودیمیر قول دادم پنجره بسته نشود، در مورد کالدرون هم همین قول را می دهم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صدری پس از قهرمانی پرسپولیس در بیستمین دوره لیگ برتر گفت: قهرمانی را به همه هواداران تقدیم می‌کنیم. ابتدای فصل قول داده بودیم و گفتیم قهرمان می‌شویم، خدا را شکر که به این وعده عمل کردیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه واقعا اسپانسر استقلال به پرسپولیس کمک ۸ میلیارد تومانی کرده بود تصریح کرد:اشکالی دارد؟ چرا تأیید نکنم؟ بله کمک کرده بود.

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس درباره برنامه باشگاه برای حفظ بازیکنان تاکید کرد: ما همه جوره در خدمت بازیکنان هستیم. امیدوارم در فصل آینده هم شاهد یک قهرمانی باشیم.

او در خصوص برنامه‌های پرسپولیس برای پرداخت طلب گابریل کالدرون گفت: در پرونده بودیمیر هم به رسانه‌ها قول دادیم که پنجره‌ای بسته نشود. مطمئناً در مورد کالدرون هم این اتفاق رخ خواهد داد.

صدری در خصوص شایعه کمک‌های آذری جهرمی به پرسپولیس گفت: خیلی خوب است که بررسی کنید که آقای آذری جهرمی به تیم مقابل ما کمک کرده یا خیر. آقای جهرمی خودش پاسخگو است. درست است که او به عنوان یک هوادار توئیت می‌زند اما به عنوان یک وزیر می‌دانم به همه تیم‌ها کمک کرده است. هر کاری از دست او برآمده انجام داده و رنگی عمل نمی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.