اظهارات سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان بیستمین دوره لیگ برتر رنگ و بوی خداحافظی از این تیم را می‌داد.

اظهارات سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان بیستمین دوره لیگ برتر رنگ و بوی خداحافظی از این تیم را می‌داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر اظهار داشت: می‌دانستیم نیاز به سه امتیاز داریم و باید بازی را پیروز شویم. به نظرم بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت گل داشتیم، ولی استفاده نکردیم و روی یک اشتباه بچه‌گانه نزدیک بود، گل بخوریم. نیمه دوم کلی ریسک و تعویض کردیم، ولی تیم پدیده آمده بود بازی را بخواباند و ببندد و این کار را انجام داد.

وی در ادامه افزود: بازی در نیمه دوم روی زمین بود و خیلی وقت تلف شد و تیم ما با بی‌دقتی به گل نرسید. نتیجه سایر بازی‌ها را از بیرون به بچه‌ها می‌گفتند و بازیکنان بیشتر تحت فشار قرار می‌گیرند. دیدید در دقیقه ۹۲ توپ زیر پای بازیکن ما بود و هر طوری ضربه می‌زد توپ گل شده بود، ولی آنقدر استرس داشت که نتوانست کاری انجام دهد.

نکونام اضافه کرد: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. ما لیگ پرفشاری را سپری کردیم و با توجه به اینکه در نیم‌فصل بازیکنی به دلیل بسته بودن پنجره جذب نکردیم، باعث شد تا تیم ما خیلی خسته باشد. بعد از استراحتی که داشتیم عملکرد رو به رشدی داشتیم و فقط یک بازی را از دست دادیم که آنها بازی با مس رفسنجان بود. این بازی نیز به دلیل کرونا همه بازیکنان را در اختیار نداشتیم.

وی گفت: لیگ برای ما تمام شد. ما می‌توانستیم سهمیه بگیرم، ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد. با این حال باز هم خدا را شکر تا روز آخر جزو مدعیان بودیم. الان تمام تمرکز‌مان روی جام حذفی است تا ان‌شاءالله بتوانیم در این دو بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد درباره اینکه فصل آینده در این تیم می‌ماند یا خیر، گفت: قبلاً در این باره صحبت کردم. مدیران فولاد لطف داشتند و از من برنامه خواستند و جلسه خوبی هم در هفته‌ای که گذشت برگزار کردیم. تمام تلاشم را می‌کنم که بازی با ملوان را پشت سر بگذاریم، چون نیاز زیادی به تمرکز بالا دارد. باید در اهواز و در گرما بازی کنیم. ان‌شاءالله جام حذفی را هم تمام کنیم، ولی بعید می‌دانم که اینجا ادامه بدهم. به نظرم دو فصل که حدوداً سه سال طول کشید کاری را که باید برای فولاد انجام می‌دادم، انجام دادم. به نظر همه کارشناسان توانستیم دو سال تیم باشخصیت و سختکوشی را در لیگ داشتیم.

نکونام اشاره کرد: سال پیش از لیگ سهمیه گرفتیم و امسال هم تا روز آخر مدعی بودیم. در آینده می‌توان راجع به عملکرد من صحبت کرد. با همه احترامی که برای باشگاه فولاد قائلم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم، اما بعید می‌دانم بتوانم کارم اینجا ادامه داشته باشد. این جمله‌‌ای که می‌گویم عین واقعیت است. خیلی از مربیان باید آرزوی کار کردن در باشگاه فولاد را داشته باشند و من خوشحالم که سه سال در اهواز حضور داشتم. تمام تلاشم را برای موفقیت فولاد کردم و فکر می‌کنم عملکردم قابل دفاع بوده است. امیدوارم باشگاه فولاد در بهترین سطح فوتبال کشور حضور داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.