دروازه‌بان پورتیموننزه پس از پایان کار خود در سپاهان گفت که اتفاقات بزرگتری برای طلایی‌پوشان رخ خواهد داد.

دروازه‌بان پورتیموننزه پس از پایان کار خود در سپاهان گفت که اتفاقات بزرگتری برای طلایی‌پوشان رخ خواهد داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیام نیازمند پس از ناکامی سپاهان در قهرمانی لیگ برتر با وجود پیروزی ۲ بر یک مقابل استقلال اظهار داشت: فکر نمی‌کنم کم آورده باشیم. نتایج ما فوق‌العاده و عملکردمان عالی بود. این بچه‌ها سزاوار خیلی بالاتر از اینها هم هستند و افتخار می‌کنم در این مدت در سپاهان بازی کردم. به پرسپولیس هم تبریک می‌گویم و اگر ما عالی بودیم، آنها حتماً فوق‌العاده بودند. به دو تیم تبریک و خسته نباشید می‌گویم و مطمئنم با نویدکیا، ساکت و این بازیکنان، اتفاقات بزرگتری برای سپاهان می‌افتد.

وی درباره پایان کار خود در سپاهان گفت: سه سال در سپاهان بودم و این باشگاه را مانند خانه و خانواده و اصفهان را مانند شهر خودم می‌دانستم. همیشه تلاش خودم را برای موفقیت سپاهان کردم و از الان به بعد برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. دوستان مانند برادر من در سپاهان هستند و پیگیر موفقیت‌های آنها خواهم بود. مطمئنم اتفاقات بزرگتری برای سپاهان رخ می‌دهد.

دروازه‌بان جدید تیم پورتیموننزه پرتغال درخصوص اینکه بیشترین دقایق بازی را در سه سال گذشته در سپاهان داشته و رکورد کلین‌شیت را شکست، بیان کرد: خدا را شکر می‌کنم که این توان را داد تا در همه دقایق بازی‌ها در دروازه بایستم و در این سه سال، دیداری را از دست ندهم. کلین‌شیت کاری تیمی است و من هم بخشی از آن بودم. مطمئنم در آینده کسی که می‌آید، اتفاقات بسیار بهتری برای سپاهان رقم می‌زند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.