هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم باشگاه همه تلاشش را به کار ببندد تا نه تنها من، بلکه همه بازیکنانی را که قرارداد‌شان به پایان رسیده است، راضی نگه دارد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم باشگاه همه تلاشش را به کار ببندد تا نه تنها من، بلکه همه بازیکنانی را که قرارداد‌شان به پایان رسیده است، راضی نگه دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید امیری در حاشیه مراسم قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: سال سختی را سپری کردیم. علی‌رغم کلیه ناملایمتی‌هایی که در حق پرسپولیس شد و تلاش‌‌های‌مان را نادیده گرفتند، اما جواب زحمات‌مان را گرفتیم و قهرمانی را به هواداران‌مان که حامی ما بودند تقدیم کردیم.

وی درباره اینکه آیا قراردادش را تمدید می‌کند، خاطر نشان کرد: ما الان در اختیار باشگاه هستیم، ولی امیدوارم باشگاه شرایط امروز فوتبال کشور را درک کند و ببیند که تیم‌های دیگر چگونه در تلاش هستند که به قهرمانی برسند. تیمی که واقعاً با این سختی‌ها در یک سال و نیم گذشته روند رو به رشدش را حفظ کرده است، امیدوارم باشگاه هم تمام تلاشش را به کار ببندد تا نه تنها من، بلکه همه بازیکنانی را که قرارداد‌شان به پایان رسیده است، راضی نگه دارد.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه این تیم از لحاظ مالی مشکلات زیادی داشته است، اشاره کرد: الان فکر می‌کنم وقت این حرف‌ها نیست و فقط باید خوشحال باشیم. الان فقط جای شادی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.