رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس کمک اسپانسر باشگاه استقلال به این باشگاه را تأیید کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس کمک اسپانسر باشگاه استقلال به این باشگاه را تأیید کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجید صدری، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص قهرمانی این تیم در لیگ بیستم گفت: ما این قهرمانی را به همه هواداران تقدیم می‌کنیم. همانطور که از ابتدای فصل قول داده بودیم و گفتیم ان‌شاءالله ما قهرمانیم،‌ توانستیم به این وعده خودمان عمل کنیم.

وی در مورد اینکه آیا اسپانسر باشگاه استقلال مبلغ ۸ میلیارد تومان به پرسپولیس کمک کرده است؟ اظهار داشت: اشکالی دارد؟ بله کمک کرده، چرا این اتفاق را تأیید نکنیم؟

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این پرسش که تاکنون چه مبلغی برای پرسپولیس قرض کرده‌اند،‌ عنوان کرد: الان حضور ذهن ندارم.

صدری در مورد برنامه باشگاه پرسپولیس برای حفظ بازیکنان خاطرنشان کرد: ما همه جوره در خدمت بازیکنان هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم فصل بعد هم در کنار آن‌ها باشیم و فصل بعد هم شاهد یک قهرمانی دیگر باشیم.

وی در مورد مطالبات باشگاه از AFC توضیح داد: ما هر روز این کار را پیگیری می‌کنیم. از طریق وزارت خارجه،‌ وزارت ورزش و هر کانالی که به آن امید داریم، پیگیر این امر هستیم.

«آیا برای فصل آینده برنامه خاصی برای درآمدزایی دارید؟» رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال اظهار داشت: بله برنامه‌های خوبی داریم که به اطلاع خواهیم رساند.

صدری در مورد احتمال بسته شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالبات گابریل کالدرون گفت: در حال انجام کارهایی هستیم. ما در پرونده بودیمیر هم قول دادیم که پنجره بسته نشود و این کار را هم انجام دادیم. در پرونده کالدرون هم ان‌شاءالله این اتفاق نخواهد افتاد.

وی درباره دوستی‌اش با آذری جهرمی وزیر ارتباطات و شایعاتی که پیرامون کمک او به باشگاه پرسپولیس مطرح شده است،‌ عنوان کرد: خیلی خوب است که بروید و بررسی کنید و ببینید آذری جهرمی به تیم مقابل هم کمک کرده است یا خیر. خدا را شکر خود او پاسخگو است. درست است آذری جهرمی به‌عنوان یک هوادار توئیت می‌زند، اما به‌عنوان یک وزیر به همه تیم‌ها کمک کرده و رنگی عمل نکرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.