نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر، تیم‌های استقلال و سپاهان از ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب تیم فوتبال استقلال؛ سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – محمد دانشگر – محمدحسین مرادمند – وریا غفوری – متین کریم زاده – مسعود ریگی – آرش رضاوند – فرشید اسماعیلی – مهدی قایدی – ارسلان مطهری

ترکیب تیم فوتبال سپاهان؛ پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز، سجاد شهباززاده، محمد محبی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، سیدمحمد کریمی، احسان حاج صفی، گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی، محمدرضا خلعتبری.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان بیشتر تحت تاثیر دیدار پرسپولیس و پیکان در شهر قدس بود که گل زودهنگام آن بازی تا حدودی حساسیت را از این بازی برداشت.

در نیمه نخست استقلال بیشتر صاحب توپ و میدان بود و در اکثر دقایق بزی در زمین سپاهان حضور داشت، اما به جز ضربه چکشی مهدی قایدی که در دقیقه ۳۹ زده شد و رشید مظاهری به دشواری توپ را راهی کرنر کرد، خطر خیلی جدی دیگری روی دروازه دو و تیم خلق نشد.

از موارد قابل ذکر در نیمه اول این دیدار، انگیزه‌های بالای وریا غفوری و امید نورافکن مقابل یکدیگر بود که تقابل آنها صحنه‌های جذابی را در این بازی خلق کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.