گروه استان‌ها- مهدی امینی دروازه‌بان ذوب‌آهن پیش از آغاز دیدار تیمش با مس رفسنجان و در هنگام گرم کردن دچار آسیب‌دیدگی دست شد و یوسف بهزادی وظیفه سنگربانی دروازه سبزپوشان اصفهانی در این بازی را بر عهده دارد.

گروه استان‌ها- مهدی امینی دروازه‌بان ذوب‌آهن پیش از آغاز دیدار تیمش با مس رفسنجان و در هنگام گرم کردن دچار آسیب‌دیدگی دست شد و یوسف بهزادی وظیفه سنگربانی دروازه سبزپوشان اصفهانی در این بازی را بر عهده دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و مس رفسنجان از ساعت ۲۱:۱۵ امشب در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفته‌اند. حواشی این دیدار به شرح زیر است:

* شماری از هواداران ذوب‌آهن با حضور در مقابل هتل این تیم و همچنین ورودی ورزشگاه فولادشهر تیم‌شان را برای حضور در این دیدار حساس و بقا در لیگ برتر بدرقه کردند که تعدادی از هواداران سپاهان نیز در میان آنها به چشم می‌خوردند.

* قاسم حدادی‌فر کاپیتان مصدوم ذوب‌آهن با حضور در ورزشگاه فولادشهر این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کند. شهاب گردان محروم نیز در ورزشگاه فولادشهر حضور دارد.

* باشگاه مس رفسنجان برای پیروزی این تیم برابر ذوب‌آهن پاداش تعیین کرده است.

* تعدادی از پیشکسوتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر حضور یافته‌اند تا به این تیم روحیه دهند.

* مس در این مسابقه سجاد آشوری، مهدی کیانی و قائم اسلامی‌خواه را در اختیار ندارد. قاسم حدادی‌فر، شهاب گردان و میلاد جهانی نیز غایبان ذوب‌آهن در این دیدار هستند.

* مهدی امینی دروازه‌بان ذوب‌آهن پیش از آغاز این دیدار و در هنگام گرم کردن دچار آسیب‌دیدگی دست شد و یوسف بهزادی وظیفه سنگربانی دروازه سبزپوشان اصفهانی در این بازی را بر عهده دارد.

* پیش از این دیدار حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان و عضو هیئت رئیسه مجلس نسبت به حواشی هفته پایانی لیگ برتر واکنش نشان داد. لارگانی در توئیتی از نهادهای نظارتی و رئیس فدراسیون فوتبال خواست تا هفته پایانی را به دقت رصد کنند تا اتفاقات لیگ‌های دسته یک و دو در لیگ برتر تکرار نشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.