محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد، هفته آخر لیگ برتر پاک باشد و شبهه‌ای که در لیگ‌های دسته اول و دوم بود در این رقابت‌ها نباشد.

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد، هفته آخر لیگ برتر پاک باشد و شبهه‌ای که در لیگ‌های دسته اول و دوم بود در این رقابت‌ها نباشد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل آلومینیوم اراک در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: جا دارد به آلومینیوم اراک و مجموعه‌اش بابت اولین سال حضورشان در لیگ برتر تبریک بگویم. آنها در این فصل نتایج خوبی کسب کردند و در جدول جایگاه خوبی دارند. با توجه به اینکه سال اول حضور آلومینیوم اراک در لیگ برتر بود، شاید بحث خودباوری و مشکلات باعث می‌شد که نتواند نتیجه بگیرد، اما آنها سال خوبی را پشت سر گذاشتند و می‌توانند با برنامه‌ریزی در سال‌های آینده حرف‌های زیادی در فوتبال بزنند.

وی افزود: فردا هفته پایانی لیگ است و همه اتفاقات از قهرمانی، کسب سهمیه و ماندن در لیگ برتر به هفته آخر کشیده شد. امیدوارم این هفته، هفته پاکی داشته باشیم و خدای نا کرده شبهه‌ای که در لیگ‌های دسته اول و دوم بود در لیگ برتر نباشد و هر تیمی که قهرمان می‌شود، سهمیه می‌گیرد و در لیگ می‌ماند براساس اتفاقات فوتبالی باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به دیدار فردای تیمش با آلومینیوم گفت: ما یکی از تیم‌هایی هستیم که هم شانس ماندن داریم و هم خطر سقوط را احساس می‌کنیم. با توجه به اینکه دو امتیاز از رقیبان بیشتر داریم شاید گول زننده باشد، اما امیدوارم بچه‌ها به این دو امتیاز توجه نکنند و با تمام وجود بازی کنند و به امید خدا خوب، شرافتمندانه، باغیرت و مردانه بازی کنیم و تیم را در لیگ برتر نگه داریم. دوست نداشتم کار به هفته آخر کشیده شود، اما قسمت این بود که کار در هفته آخر مشخص شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.