متأسفانه در روزهای پایانی هر فصل، بازار داغ شایعات تبانی در لیگ‌های مختلف کشور به اوج خود می‌رسد، شایعاتی که همیشه آرزو می‌کنیم ای کاش روزی تمام شوند، اما هر سال وضعیت بدتر از سال گذشته است.

متأسفانه در روزهای پایانی هر فصل، بازار داغ شایعات تبانی در لیگ‌های مختلف کشور به اوج خود می‌رسد، شایعاتی که همیشه آرزو می‌کنیم ای کاش روزی تمام شوند، اما هر سال وضعیت بدتر از سال گذشته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هر سال که به هفته‌های پایانی لیگ‌های فوتبال‌مان می‌رسیم، آرزو می‌کنیم امسال آخرین سالی باشد که شایعات تبانی در روزهای پایانی را می‌شنویم، اما متأسفانه این آرزو دیگر به رویا تبدیل شده و متاسفانه طی روزهای گذشته اخبار زیادی را شنیده‌ایم.

حقیقتش را بخواهید خودمان هم خسته شدیم از نوشتن و بیان این اخبار، اما وقتی می‌بینیم برخی مربیان و مدیران در برنامه‌های زنده تلویزیونی این اخبار را تأیید می‌کنند دیگر سکوت جایز نیست. همین چند شب پیش بود که پژمان نوری مدیرعامل ملوان مدعی شد قبل از یکی از آخرین بازی‌های تیمش به او مبلغی حدود ۵۰۰ میلیون تومان را پیشنهاد کرده‌اند و رضا عنایتی سرمربی موفق هوادار هم این قبیل موضوعات را تأیید کرد.

امروز هم درباره تمام تیم‌هایی که شانس قهرمانی، کسب سهمیه و یا خطر سقوط به لیگ یک تهدیدشان می‌کند این شایعات شنیده می‌شود. متأسفانه تعدد و پراکندگی این شایعات به حدی زیاد است که نمی‌توان به همه آنها اشاره کرد. اینکه شنیده می‌شود یک تیم می‌خواهد با ذخیره‌هایش در آخرین بازی به میدان برود، یا اینکه تیم دیگر نگران علاقه مربی رقیبش به یک تیم است، یا پرداخت پاداش به تیمی که رقیب یک تیم دیگر بوده یا مصدومیت چند بازیکن اصلی یک تیم در بازی آخر و... که همه اینها نگرانی‌ها را نزد علاقه‌مندان به فوتبال پاک زیاد می‌کند.

بدون شک اگر در سال‌های گذشته با متخلفانی از این دست به شدت برخورد می‌شد و آنها را برای همیشه از فعالیت فوتبالی محروم می‌کردند، دیگر شاهد تکرار این اخبار و شایعات نبودیم. از فدراسیون جدید انتظار می‌رود که نوشداروهای گذشته را دوباره برای متخلفان احتمالی تجویز نکند که جواب نمی‌دهد. عزیزی خادم و همکارانش باید آسیب‌شناسی کنند که چرا اقدامات مدیران قبلی و استفاده از چند ناظر و ... کارساز نبوده است. انتظار داریم یک بار برای همیشه تعارف و ملاحظات کنار گذاشته شود و دیگر نام‌های مخفف از متخلفان را شاهد نباشیم. به‌هرحال باز هم امیدواریم که همه این اخبار شایعه‌ای بیش نباشند و در روز پایانی یک فوتبال کاملاً پاک را از تمام تیم‌ها نظاره‌گر باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.