مدیران باشگاه تراکتور به دلیل شکایت علیرضا منصوریان از این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا دلخور هستند.

مدیران باشگاه تراکتور به دلیل شکایت علیرضا منصوریان از این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا دلخور هستند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان در ابتدای لیگ بیستم هدایت تراکتور تبریز را بر عهده گرفت و پس از پنج مسابقه از سرمربیگری این تیم برکنار شد. منصوریان پس از این اتفاق از باشگاه تراکتور به کمیته وضعیت شکایت کرد و این باشگاه تبریزی را به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۹۲۸ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۴۸۷ تومان محکوم کرد.

منصوریان سپس این پرونده را به AFC نیز برد و اکنون کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه تراکتور اعلام کرده است در صورت عدم پرداخت مطالبات علیرضا منصوریان تا پایان فصل جاری (دو روز آینده)، این باشگاه از فعالیت نقل‌وانتقالاتی محروم خواهد شد و در صورتی که مطالبات منصوریان پس از مهلتی مجدداً پرداخت نشود، از تیم تراکتور در فصل آینده لیگ برتر امتیاز کسر خواهد شد.

در همین راستا مدیران باشگاه تراکتور معتقدند علیرضا منصوریان که از هفته هجدهم لیگ برتر هدایت آلومینیوم اراک را بر عهده گرفته است، نباید تمام مبلغ قرارداد یک ساله خود را از باشگاه تراکتور دریافت کند و همین موضوع باعث دلخوری شدید مدیران باشگاه تبریزی از سرمربی سابق این باشگاه شده است.

سرخپوشان تبریزی که پنجره نقل‌وانتقالاتی‌شان به دلیل عدم پرداخت مطالبات آنتونی استوکس بسته شده است،‌ علاوه بر پرداخت مطالبات این بازیکن برای فعالیت در فصل نقل‌و‌انتقالات باید مطالبات منصوریان را نیز تا چند روز آینده پرداخت کنند.

تیم تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ ۲۳ شهریور ماه به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )