باشگاه بارسلونا نظرش معطوف به جذب مدافع تیم فوتبال آتالانتا شده است.

باشگاه بارسلونا نظرش معطوف به جذب مدافع تیم فوتبال آتالانتا شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستین رومرو که فصل گذشته به طور قرضی از یوونتوس به آتالانتا پیوست، در تیم تحت هدایت گاسپرینی به قدری خوب عمل کرده که باشگاه‌های بزرگ اروپایی برای جذب اون ابراز تمایل کرده‌اند و یکی از آن باشگاه‌ها بارسلوناست.

شبکه تلویزیونی «اسپورت ایتالیا» خبر داد؛ باشگاه بارسلونا به دنبال به خدمت گرفتن این مدافع آرژانتینی آتالانتاست، اما در این راه تنها نیست چرا که تاتنهام هم نسبت به اضافه کردن این بازیکن ۲۳ ساله به ترکیب تیم تحت هدایت نونو اسپیریتو سانتو علاقه‌مند است.

طبق این گزارش؛ بارسلونا حتی پیشنهاد رسمی خود برای به خدمت گرفتن رومرو را ارائه کرده، اما مشکلات مالی این باشگاه که دست و پای مدیرانش را در نقل‌وانتقالات بسته، در نهایت ممکن است باعث شود تا آنها رقابت برای جذب این بازیکن را به تاتنهام ببازند.

تاتنهام مدتی طولانی است که این مدافع آرژانتینی را زیر نظر دارد، بازیکنی که تابستان گذشته با قرارداد قرضی دو ساله با بند خرید از یووه به آتالانتا پیوست.

کریستین رومرو که ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات ۳۵ میلیون یورو تخمین زده شده است، فصل گذشته آمار سه گل زده و پنج پاس‌گل را در ۴۲ بازی از خود در آتالانتا بر جای گذاشت.

او که پنج بازی ملی با یک گل‌زده با پیراهن آرژانتین در کارنامه‌اش به ثبت رسیده، اخیراً با آلبی‌سلسته قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱ را تجربه کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.