بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است هنوز چیزی در لیگ برتر قطعی نشده و هر اشتباه و لغزشی در هفته پایانی می‌تواند نتایج را عوض کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است هنوز چیزی در لیگ برتر قطعی نشده و هر اشتباه و لغزشی در هفته پایانی می‌تواند نتایج را عوض کند. محمدرضا زادمهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره هفته پایانی مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: همه تیم‌ها به پله آخر رسیده‌اند، آنهم در حالی که رقابت سخت و جذابی در صدر و انتهای جدول وجود دارد. قطعاً هر اشتباه و لغزشی از سوی هر تیم می‌تواند نتایج را عوض کند و هیچ چیز از قبل مشخص نیست.

پیشکسوت پرسولیس درباره اینکه شاگردان گل‌محمدی در آستانه قهرمانی قرار دارند، گفت: چیزی برای قهرمانی پرسپولیس تمام نشده و هنوز کار سختی در پیش است. با اینکه حریف هفته آخر پرسپولیس (پیکان) تیمی سرسخت است، اما همه چیز دست خود پرسپولیس است. پرسپولیس برای قهرمانی باید فقط روی بازی خودش تمرکز کند تا با کسب سه امتیازی دیگر جام را برای خود کند.

وی در مورد رویارویی سرخپوشان با تیمی که سرمربی آن یکی از پیشکسوتان پرسپولیس است، تصریح کرد: مهدی تارتار مربی خوبی است و کارنامه خوبی دارد. با شناختی که از مهدی تارتار دارم، می‌دانم تیمش با همه وجود مقابل پرسپولیس بازی می‌کند و طبیعتاً جز این هم انتظاری نیست. بچه‌های پرسپولیس باید اینقدر خوب بازی کنند که در صورت رقم خوردن هر نتیجه‌ای حرف و حدیثی پیش نیاید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )