هافبک فرانسوی شیاطین سرخ قصد دارد سال پایانی قراردادش را هم در منچستریونایتد بماند.

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ قصد دارد سال پایانی قراردادش را هم در منچستریونایتد بماند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پل پوگبا در حالی وارد سال پایانی قراردادش با منچستریونایتد شده که شایعه جدایی او از این تیم دوباره برسر زبان‌ها افتاده و از پاری‌سن‌ژرمن به عنوان اصلی‌ترین مشتری وی یاد شده است. شبکه تلویزیونی «یورو اسپورت» اما حالا خبر می‌دهد که هافبک فرانسوی منچستریونایتد قصد دارد سال پایانی قراردادش را هم در این تیم بماند و در سال ۲۰۲۲ درباره آینده حرفه‌ای‌اش تصمیم‌گیری کند.

بر اساس این گزارش؛ پوگبای ۲۸ ساله می‌خواهد تا پایان قرارداد فعلی‌اش با منچستریونایتد گزینه‌های پیش‌ روی خود را حفظ کند، این در حالی است که رفتن به رئال مادرید همچنان گزینه مورد ترجیح او به شمار می‌رود. گفته می‌شود این هافبک فرانسوی اخیراً پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزد هفتگی ۳۵۰ هزار پوندی را رد کرده است.

پیش از این نشریه «تلگراف» انگلیس خبر داده بود؛ پاری‌سن‌ژرمن اطمینان دارد که در این تابستان می‌تواند در ازای پرداخت ۴۳ میلیون پوند، پل پوگبا را از منچستریونایتد به خدمت بگیرد، این در حالی است که مدیران این باشگاه انگلیسی انتظار جدایی این بازیکن ۲۸ ساله از جمع شیاطین سرخ را دارند.

پوگبای ۲۸ ساله تاکنون در ۱۹۹ بازی برای منچستریونایتد به میدان رفته و آمار ۳۸ گل‌زده را از خود برجای گذاشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.