علیرضا رضایی دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان گفت که شاگردان مهدی تارتار در هفته آخر با بیشترین توان و انگیزه برابر پرسپولیس به میدان خواهند رفت.

علیرضا رضایی دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان گفت که شاگردان مهدی تارتار در هفته آخر با بیشترین توان و انگیزه برابر پرسپولیس به میدان خواهند رفت. علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی پرگل تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: خدا را شکر که برد روحیه‌بخشی به دست آوردیم و نتیجه این بازی نشان می‌دهد که چه عملکردی در این بازی داشتیم. این برد دلچسب بود و توانستیم جایگاه هفتمی را تثبیت کنیم. پیکان امسال با این جوانگرایی و با این بودجه‌ای که در اختیار داشت نتایج فوق‌العاده‌ای گرفت و خوشبختانه در هشت بازی گذشته شکست نخوردیم. اگر چند بازی عقب‌تر روی این نوار قرار می‌گرفتیم، قطعاً می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه یک بار دیگر در ترکیب ماشین‌سازی کلین‌شیت کرد گفت: اگر اشتباه نکنم این پنجمین یا ششمین مسابقه‌ای بود که کلین‌شیت کردم. لیگ امسال برای من به شکل عجیبی شروع شد و در اولین بازی دستم شکست تا دو ماه از میادین دور باشم. من نیم فصل اول را از دست دادم، ولی در ادامه شرایط برایم به خوبی پیش رفت و بازی کردن مقابل استقلال هم اتفاقات خوبی برایم رقم زد. هر وقت به میدان رفتم تلاش کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و باید از زحمات تمامی اعضای کادر فنی خصوصاً سرمربی تیم و همچنین مربی دروازه‌بان‌های تیم تشکر کنم.

وی راجع به بازی پایانی تیمش مقابل پرسپولیس و برخی حرف و حدیث‌ها که در صفحات مجازی در مورد مهدی تارتار عنوان شده است، خاطرنشان کرد: معمولاً هواداران هر تیمی روی تیم خودشان تعصب دارند و این حرف‌ها بیشتر در فضای هواداری زده می‌شودو مهم این است که مهدی تارتار در سال‌های گذشته ثابت کرده که از لحاظ اخلاقی و فنی چگونه است. من حتی یک بار هم در مورد این مربی بد نشنیده‌ام و مطمئن باشید پیکان در بازی با پرسپولیس با تمام توان و انگیزه به میدان خواهد رفت.

رضایی خاطرنشان کرد: تارتار بعد از بازی با ماشین‌سازی تأکید ویژه‌ای داشت که از همین لحظه ریکاوری ذهنی کنیم تا برای بازی با پرسپولیس آماده شویم. مطمئن باشید برای تارتار و بازیکنان نتیجه گرفتن مقابل پرسپولیس بسیار مهم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.