مدافع ایرانی تیم فوتبال شنزن دچار مصدومیت جدی شده که احتمالاً او را از همراهی تیم ملی در بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را محروم می‌کند.

مدافع ایرانی تیم فوتبال شنزن دچار مصدومیت جدی شده که احتمالاً او را از همراهی تیم ملی در بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را محروم می‌کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال شنزن در حالی روز گذشته (سه‌شنبه) در چارچوب هفته نهم سوپرلیگ چین امروز در خانه کیونگدائو با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید که مرتضی پورعلی‌گنجی در دقیقه چهار این بازی به دلیل مصدومیت تعویض شد.

باشگاه شنزن امروز با انتشار بیانیه‌ای به طور رسمی اعلام کرد؛ پس از بررسی‌های لازم مشخص شد که مرتضی پورعلی گنجی از ناحیه رباط صلیبی زانوی چپ خود دچار پارگی شده و از ناحیه مینیسک جانبی همین زانویش نیز آسیب دیده است.

این باشگاه چینی اعلام کرد مدافع ایرانی‌اش در اسرع وقت مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت و سپس فرایند ریکاوری او برنامه‌ریزی خواهد شد. باشگاه شنزن آرزوی بهبودی سریع برای پورعلی‌گنجی و بازگشتش به میادین فوتبال را کرده است.

به گزارش تسنیم؛ زمان ریکاوری از مصدومیت پارگی رباط صلیبی چیزی بین ۶ تا ۹ ماه است و با این شرایط به نظر می‌رسد پورعلی‌گنجی نتواند تیم ملی فوتبال کشورمان را در بازی‌های دور پایانی مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ همراهی کند.

اولین بازی تیم ملی فوتبال ایران در دور پایانی مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در تاریخ ۱۱ شهریور مقابل سوریه است و آخرین دیدار هم در تاریخ ۹ فروردین ۱۴۰۱ مقابل لبنان خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.