سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به صورت غیرمستقیم به بازگشت احتمالی هافبک بوسنیایی پیشین بانوی پیر به این تیم اشاره کرد.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به صورت غیرمستقیم به بازگشت احتمالی هافبک بوسنیایی پیشین بانوی پیر به این تیم اشاره کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری با یک اظهارنظر درباره زنندگان ضربات آزاد تیم فوتبال یوونتوس در فصل جدید، احتمال بازگشت میرالم پیانیچ به یوونتوس را قوت بخشید.

پیانیچ تابستان سال گذشته در قالب معاوضه با آرتور ملو به بارسلونا پیوست، اما اولین فصل حضورش در این تیم آنقدر ناامیدکننده بود و با نیمکت‌نشینی برای این هافبک بوسنیایی همراه بود که او تصمیم گرفته است هرچه زودتر از آبی‌و‌اناری‌ها جدا شود. بارسلونا هم با توجه به اینکه این بازیکن در برنامه‌های سرمربی‌اش رونالد کومان جایی ندارد، با فروش یا انتقال قرضی‌اش مخالف نیست. به این ترتیب یوونتوس شانس زیادی برای برگرداندن پیانیچ دارد هرچند که این بازیکن مشتریان دیگری مانند رم و اینتر هم دارد.

آلگری در یک نشست خبری به سؤال خبرنگاری درباره سلسله مراتب زنندگان ضربات آزاد در یوونتوس مبنی بر اینکه آیا همچون فصول گذشته کریستیانو رونالدو اولین گزینه برای انجام این کار است، پاسخ داد: بستگی به شرایط دارد. شاید رونالدو بتواند ضربات ایستگاهی از فواصل دورتر را بزند، اما شرایط کاملاً مشخص است، چون یکی از کاشته‌زن‌های ما راست‌پاست (رونالدو) و دیگری چپ‌پا (پائولو دیبالا). البته باید دید که کاشته راست‌پای دیگر هم می‌آید ... .

بسیاری این جمله آلگری را اشاره‌ای غیرمستقیم به پیانیچ دانسته‌اند کسی که در زمین حضورش در این تیم پشت بسیاری از ضربات ایستگاهی می‌ایستاد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.