مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از پاسخ دادن به اظهارات اخیر سرمربی صنعت نفت آبادان خودداری کرد و گفت، باید شأن مدیر باشگاه در چنین مسائلی حفظ شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از پاسخ دادن به اظهارات اخیر سرمربی صنعت نفت آبادان خودداری کرد و گفت، باید شأن مدیر باشگاه در چنین مسائلی حفظ شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید آذری درباره شرایط فولاد در هفته پایانی لیگ برتر و شانس این تیم برای کسب سهمیه آسیا اظهار داشت: ما همیشه امیدوار هستیم و اگر امیدوار نبودیم ورزشکار نمی‌شدیم و تلاش نمی‌کردیم. در دنیای پررقابت ورزش یکی از عناصری که می‌تواند منجر به پیروزی شود، امید به آینده است و ما هم فی البداهه امیدوار هستیم و ان‌شاءالله در هفته آخر با توجه مسابقاتی که پیش رو داریم موفقیت کسب کنیم. یک فرقی نسبت به سال گذشته وجود دارد و آنهم اینکه امسال یک مقدار کلاف مسابقات گره خورده است و جایگاه تیم‌ها هم در بالای جدول، هم میانه جدول و هم در پایین جدول علاوه بر اینکه به نتایج مستقیم هر تیم وابسته است، به نتایج سایر رقبا هم بستگی دارد. به هر حال گل‌گهر و تراکتور امیدوارند و ما هم تا آخرین لحظه امیدوار خواهیم بود.

وی در مورد اتفاقات دیدار فولاد خوزستان - صنعت نفت‌ آبادان تصریح کرد: ما مواضع خود را رسماً اعلام کردیم و درباره اظهارات غیرتخصصی و غیرمسئولانه از طرف یکسری از عزیزان این حق را برای خودمان قائل شدیم که پیگیری کنیم. سر فرصت این قضیه رسیدگی خواهد شد و حقایق را به سمع و نظر فوتبال‌دوستان خواهد رسید.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» گفت‌وگو می‌کرد، راجع به صحبت‌های تند پورموسوی (سرمربی صنعت نفت) در نشست خبری و اینکه گفته بود نمی‌گذارد نکونام در خوزستان مربیگری کند، خاطرنشان کرد: درباره اظهارنظر سرمربیان سایر باشگاه‌ها، به ویژه سرپرستان و بازیکنان سعی می‌کنم حتی‌الامکان اظهارنظر نکنم. باید شأن مدیر باشگاه در چنین مسائلی حفظ شود. در کنفرانس‌ها همیشه سازوکار اداره جلسه مشخص است و همه باید درباره مسائل فنی صحبت کنند. در هر باشگاهی تصمیم‌گیرندگان مشخص هستند و شرح وظایف افراد هم مشخص است. اینکه چه کسی در یک باشگاه کار کند در اختیار هیئت مدیره و مدیریت آن باشگاه هست و فکر می‌کنم دوستان تمرکزشان را روی فعالیت خودشان بگذارند، بهتر است. البته من واکنشی نشان نمی‌دهم و اعتقاد دارم شأن مدیریت باشگاه باید حفظ شود.

آذری درباره لیست ورود و خروجی فولاد خوزستان هم گفت: ما هفته قبل جلسه هیئت مدیره را برگزار کردیم و تمام اعضا کاملاً از عملکرد نکونام و باشگاه حمایت کردند. ما دو مسابقه صد درصدی داریم و یک بازی احتمالی هم در فینال جام حذفی. در مقطه زمانی فعلی به تمام نیروهای‌مان نیاز داریم و اگر پنجره نقل‌وانتقالات‌مان در تابستان هم بسته بماند قطعاً کسی از ما جدا نخواهد شد و همه بازیکنان باید در کنارمان بمانند.

وی در مورد بازی سرخپوشان خوزستان با ملوان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و اینکه فولاد شانس بهتری نسبت به دو تیم دیگر داشته است، اظهار داشت: هر چهار تیم به یک اندازه شانس دارند و شانس هر کدام از آنها ۲۵ درصد است. امیدوارم شاهد بازی‌های زیبایی باشیم. اینکه ملوان در لیگ یک حضور دارد، نمی‌تواند دلیل باشد که بگوییم بازی راحتی داریم. مازیار زارع و پژمان نوری روح جدیدی به ملوان دمیده و این تیم را زنده نگه داشته‌اند. بازی این تیم مقابل خیبر خرم‌آباد را من دیدم. آنها یک فوتبال رو به جلو و منظم را انجام دادند. ما قطعاً بازی سختی با ملوان داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.