دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان از واگذاری پُرتعداد باشگاه‌های لیگ برتری ابراز نگرانی کرد و از سازمان لیگ و کمیته فوتسال خواست به این موضوع توجه کرد.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان از واگذاری پُرتعداد باشگاه‌های لیگ برتری ابراز نگرانی کرد و از سازمان لیگ و کمیته فوتسال خواست به این موضوع توجه کرد. مصطفی نظری درباره شرایط فوتسال ایران و وضعیت تیم ملی برای شرکت در جام جهانی لیتوانی، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: فوتسال ایران تیم سوم جهان و قهرمان آسیاست و مردم انتظار زیادی از این رشته دارند. امکانات فوتسال اما مطابق این انتظارات نیست و ما امکانات خیلی خوبی فراهم نکردیم. بازیکنان ما دوره گذشته سنگ تمام گذاشتند و روی سکوی جام جهانی رفتند که این کار بسیار دشوار است. در این مدت که کرونا جهان را فلج کرده، نتوانستیم بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم و تایلند تورنمنت خوبی برای آماده‌سازی بازیکنان است.

وی در مورد قرعه ایران در جام جهانی و اینکه برخی کارشناسان، عدم صعود به نیمه‌نهایی را پسرفت می‌دانند، بیان کرد: به نظرم پسرفت در فوتسال ما جایی ندارد. برخی می‌گفتند ایران در گروه مرگ جام جهانی است که فکر نمی‌کنم اینگونه باشد و معتقدم در گروه بدی نیستیم. آرژانتین قهرمان جهان و تیمی سرسخت است. با این حال صربستان مقابل ما دوام نمی‌آورد و آمریکا در فوتسال، محلی از اعراب ندارد. فکر می‌کنم به راحتی از مرحله اول عبور می‌کنیم و امیدوارم بازیکنان ما بدانند چه مسئولیت سنگینی دارند.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی ایران درخصوص عضویت چند نفر از اهالی فوتسال چون علی طاهری و وحید شمسایی در کمیته فوتسال تصریح کرد: گروه بسیار خوبی به کمیته فوتسال آمده و سراجی تعامل بسیار خوبی با اهالی فوتسال دارد. شمسایی اسطوره فوتسال ایران است و خیلی می‌تواند به این رشته کمک کند. طاهری هم از مدیران قوی ورزش است و فوتسال نوین را با سرمایه‌گذاری خوب خود وارد کرد.

نظری با انتقاد از وضعیت باشگاه‌های فوتسال خاطرنشان کرد: از کمیته و سازمان لیگ فوتسال می‌خواهم به فکر باشگاه‌ها هم باشند. آنها شرایط جالبی ندارند و جز سه یا چهار تیم، بقیه مشکل مالی دارند. باشگاه‌های فوتسال در حال واگذاری هستند و در فاصله ۱۳ روز تا شروع مسابقات، تنها سه یا چهار تیم تمرینات خود را آغاز کرده‌اند.

وی درباره پیشنهادهای خود و نیز احتمال پیوستن به تیمی خارجی اظهار داشت: یکی دو پیشنهاد آمد و من از این باشگاه‌ها تشکر می‌کنم، اما جالب نبود و خودم را درگیر آن نکردم. در چند سال اخیر در انتخاب‌های خودم اشتباه کردم و بیشتر با رفاقت تصمیم گرفتم تا با عقل. با این حال پشیمان نیستم و اتفاقاتی افتاد که باعث شد از این به بعد سنجیده‌تر انتخاب کنم. درباره پیشنهادهای خارجی هم باید بگویم کرونا باعث تأخیر در لیگ‌های آسیایی و سختی جذب بازیکن خارجی در این باشگاه‌ها شده است. فعلاً به صورت اختصاصی تمرین می‌کنم.

پایان کار نماینده قرچک در لیگ برتر/ منصوری: متأسفم ۲۲ سال عمرم را در فوتسال هدر دادم

دروازه‌بان پیشین کراپ الوند در مورد مطالباتش از این باشگاه و اینکه سرمربی وقت این تیم، مصدومیت را دلیل جدایی او اعلام کرد، به تسنیم گفت: دوستان گفتند مصدومیت دلیل جدایی من بوده است که این را کاملاً رد می‌کنم. مشخص می‌شود چه کسانی درباره اتفاقاتی که میان من و کراپ الوند رخ داد، مقصر بوده‌اند. من برای گرفتن حق خودم، شکایتی در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال مطرح کردم که به حقم رسیدم و با باشگاه کراپ الوند تسویه حساب کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.