حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به شرایط خاص این تیم در فصل جاری اشاره کرد و گفت، هیچ تیمی به اندازه زردپوشان آبادانی اذیت نشده است.

حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به شرایط خاص این تیم در فصل جاری اشاره کرد و گفت، هیچ تیمی به اندازه زردپوشان آبادانی اذیت نشده است. حامد فلاح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی تیمش برابر مس رفسنجان، گفت: هر دو تیم در شرایطی مقابل هم قرار گرفتند که استرس خاصی نداشتند. ما در زمین خودمان دنبال گرفتن سه امتیاز بودیم و چند موقعیت خوب هم داشتیم که متأسفانه هدر رفتند. قطعاً اگر این بازی را می‌بردیم موقعیت‌مان در جدول بهتر می‌شد که متأسفانه این اتفاق رخ نداد. حالا امیدواریم که در دو بازی پایانی خوب امتیاز بگیریم تا در نهایت یک جایگاه مناسب را به دست بیاوریم.

وی با اشاره به فرسایشی شدن مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: من فکر می‌کنم در لیگ امسال هیچ تیمی اندازه صنعت نفت اذیت نشده است. در حالت طبیعی بازی‌ها باید اردیبهشت ماه به پایان می‌رسید، ولی شما می‌بینید که ما در پایان تیر ماه هم هنوز درگیر برگزاری مسابقات هستیم و این برای بازیکنان و کادر فنی صنعت نفت بسیار سخت است. سختی کار زمانی بیشتر می‌شود که باید در گرمای بالای ۵۰ درجه بازی و تمرین کنیم و دیگر تیم‌ها چنین شرایطی ندارند.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچنین تصریح کرد: دو تیم دیگر جنوبی هم طبیعتاً چالش‌هایی را در این زمینه تجربه کرده‌اند و طولانی شدن مسابقات لیگ برتر واقعاً در این تیم‌ها تأثیر گذاشته است. تیم‌هایی که به‌ آبادان می‌آیند فقط یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای انجام می‌دهند و می‌روند، ولی ما مجبوریم هر روز در این شرایط آب و هوایی تمرین کنیم و طبیعتاً تمرینات ما نمی‌تواند به دلیل گرمای وحشتناک آبادان کیفیت بالایی داشته باشد.

فلاح‌زاده در مورد بازی بعدی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: فولاد تیم بسیار خوبی است و برای گرفتن سهمیه آسیا تلاش می‌کند. ما هم در زمین حریف بازی آسانی در پیش نداریم، ولی انگیزه زیادی داریم تا امتیاز بگیریم چون می‌خواهیم در دو بازی پایانی عملکرد خوبی داشته باشیم و لیگ را با شرایط خوب به پایان برسانیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم لیگ فصل آینده از لحاظ برنامه‌ریزی شرایط مناسبی داشته باشد تا بتوانیم شاهد پایان مسابقات در یک زمان مشخص باشیم. لیگ امسال واقعاً آزاردهنده بود و امیدوارم برای فصل بعد همه چیز تغییر کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.