پس از آرسنال، رقیب این تیم در جام تدارکاتی که قرار بود در آمریکا برگزار شود نیز قید حضور در این تورنمنت را زد.

پس از آرسنال، رقیب این تیم در جام تدارکاتی که قرار بود در آمریکا برگزار شود نیز قید حضور در این تورنمنت را زد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر با انتشار بیانیه‌ای رسمی سرانجام اعلام کرد که قصد حضور در جام چهارجانبه فلوریدا را ندارد.

پیش از این نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا اعلام کرده بود که اینتری‌ها از بیم شیوع مجدد کرونا در آمریکا قصد سفر به این کشور را ندارند اما این خبر توسط برگزار کننده این تورنمنت تکذیب شد. سپس آرسنال، حریف اینتر در مرحله نیمه نهایی جام فلوریدا انصراف داد و حالا اینتر هم همین تصمیم را گرفته تا سلامت بازیکنانش را به خطر نیندازد و آنها را در آستانه شروع فصل جدید از دست ندهد.

اینتر، آرسنال، اورتون و میوناریوس کلمبیا چهار تیمی بودند که قرار بود جام تدارکاتی فلوریدا را در شهر اورلاندو برگزار کنند. اینتر پس از انصراف آرسنال ‌می‌توانست مستقیماً در فینال حریف برنده بازی اورتون و میوناریوس باشد اما با انصراف تیم ایتالیایی، حالا این جام به یک تک بازی تبدیل می‌شود، البته در صورتی که دو تیم دیگر همچنان آمادگی حضور داشته باشند.

طبق قراردادهای تجاری که میان برگزار کنندگان جام فلوریدا و این چهار تیم منعقد شده بود، هر تیمی که انصراف بدهد باید غرامت بپردازد اما اکنون با توجه به افزایش شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا مشخص نیست که تصمیم دو باشگاه آرسنال و اینتر موجه قلمداد شود یا خیر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.