مدیر اجرایی تیم استقلال گفت: فکر می‌کنم اگر مثل فغانی چهار، پنج تا دیگر داشتیم الان استقلال با ۱۰ امتیاز اختلاف صدر جدول و قهرمان لیگ برتر بود.

مدیر اجرایی تیم استقلال گفت: فکر می‌کنم اگر مثل فغانی چهار، پنج تا دیگر داشتیم الان استقلال با ۱۰ امتیاز اختلاف صدر جدول و قهرمان لیگ برتر بود. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ فرزاد مجیدی پس از پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس در جام حذفی گفت: به همه هواداران‌مان تبریک می‌گویم. چند ماه پیش گفته بودم که چند ماه دیگر با پرسپولیس بازی داریم، الان هم به جرأت می‌گویم در بازی قبلی با اتفاقاتی که افتاد حق‌مان باخت نبود. به هر حال فوتبال است و یک روز می‌بری و یک روز می‌بازی. امیدوارم هواداران واقعی استقلال از ما راضی باشند. به آنها تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی در ادامه حاضر به پاسخگویی درباره درگیری رشید مظاهری با یک فردی که در جایگاه ویژه نشسته بود نشد و درباره قضاوت علیرضا فغانی توضیح داد: اگر مثل فغانی چهار، پنج تا دیگر داشتیم الان استقلال با ۱۰ امتیاز اختلاف صدر جدول و قهرمان لیگ برتر بود. واقعاً فراتر از آسیاست و به او تبریک می‌گویم.

مدیر اجرایی استقلال درباره اینکه شانس قهرمانی این تیم در جام حذفی را چقدر می‌داند، گفت: تلاش‌مان را می‌کنیم و باید ببینیم تقدیر چگونه خواهد بود.

مجیدی در واکنش به این موضوع که ۱۲۰ دقیقه روی سکوها فریاد زده است، عنوان کرد: این کمترین کار برای هواداران است. باید به هواداران انرژی بدهیم. از آنها انرژی مثبت می‌گیریم و وظیفه ماست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳۱ )