سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت که در زمان حضورش در تیم فوتبال المپیک ایران مهدی مهدوی‌کیا را برای هدایت این تیم پیشنهاد کرده بود.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت که در زمان حضورش در تیم فوتبال المپیک ایران مهدی مهدوی‌کیا را برای هدایت این تیم پیشنهاد کرده بود. حمید استیلی سرمربی سابق پرسپولیس درباره تقابل سرخپوشان تهرانی با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی اظهار داشت: این یک فینال زودهنگام است و طبیعتاً هر دو تیم دنبال برد هستند تا شانس قهرمانی‌شان را افزایش دهند. در این بین پرسپولیس که در لیگ برتر شرایط خوبی برای قهرمانی دارد، می‌خواهد در جام حذفی هم این عنوان را از آن خود کند تا یک فصل فوق‌العاده دیگر را پشت سر بگذارد.

وی در مورد غیبت کمال کامیابی‌نیا و عیسی آل‌کثیر در این بازی خاطر نشان کرد: من شنیده‌ام که شاید آل کثیر شرایط بازی را پیدا کند، ولی اگر این دو بازیکن هم به دربی نرسند قطعاً نفرات دیگر می‌توانند جای آنها را پر کنند. هر چند که باید بگویم کامیابی‌نیا در خط هافبک یک بازیکن تأثیرگذار است و آل‌کثیر هم نشان داده که مرد بازی‌های بزرگ است. به هر حال کادر فنی پرسپولیس با میدان ندادن به سیدجلال حسینی در دیدار مقابل آلومینیوم به خوبی او را برای دربی حفظ کرد و سیامک نعمتی و وحید امیری هم به شرایط خوبی برای بازی رسیده‌اند.

استیلی با اشاره به انگیزه‌های استقلال برای پیروزی در این بازی تصریح کرد: استقلال با توجه به اینکه شانسی برای قهرمانی در لیگ ندارد تمام تمرکزش را روی قهرمانی در جام حذفی گذاشته است و طبیعتاً بازیکنان این تیم انگیزه زیادی دارند تا در دربی پیروز شده و بتوانند شکست برابر پرسپولیس در لیگ برتر را جبران کنند و در جام حذفی هم به قهرمانی برسند.

سرمربی پیشین سرخپوشان پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی را اینطور بیان کرد: اگر این بازی گل زودهنگام داشته باشد می‌توانیم شاهد یک بازی پرگل باشیم و من امیدوارم که پرسپولیس با اختلاف دو گل دربی را ببرد. این برای چندمین بار است که هواداران چنین بازی حساسی را از دست می‌دهند. امیدوارم دربی آنقدر جذاب باشد که تماشاگران فوتبال از دیدن این بازی در خانه‌های‌شان لذت ببرند.

سرمربی سابق تیم المپیک ایران همچنین راجع به حضور مهدی مهدوی‌کیا در این تیم به‌عنوان سرمربی هم گفت: من وقتی در این تیم بودم خودم مهدی‌کیا را پیشنهاد دادم و البته با مربیانی مثل یحیی گل‌محمدی، امیر قلعه‌نویی و حسین فرکی هم صحبت کرده بودیم و حتی مربیگری گل‌محمدی در تیم المپیک قطعی شده بود. بدون شک مهدوی‌کیا می‌تواند در تیم المپیک موفق باشد و من هم برای موفقیت مهدی هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )