مربی استقلال معتقد است اگر امتیازاتی که با اشتباهات داوری از آبی‌ها گرفته شد به آنها بازگردد، شاگردان مجیدی صدرنشین جدول لیگ برتر خواهند بود.

مربی استقلال معتقد است اگر امتیازاتی که با اشتباهات داوری از آبی‌ها گرفته شد به آنها بازگردد، شاگردان مجیدی صدرنشین جدول لیگ برتر خواهند بود. به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اراک، صالح مصطفوی پس از تساوی بدون استقلال مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: تیم ما، مربیان و بازیکنانش چیزی جز حق خود نمی‌خواهند. گل ذوب‌آهن در دقیقه ۴ مسابقه خطا بود، اما این صحنه را در برنامه‌های تلویزیونی پخش نمی‌کنند و لاپوشانی می‌کنند. پنالتی ما را مقابل پرسپولیس اعلام نکردند که همه کارشناسان قبول داشتند پنالتی بوده است.

وی با اعتراض به قضاوت مهدی سیدعلی در دیدار با آلومینیوم گفت: در این مسابقه گل صد درصد ما را نگرفتند. اگر همین‌ها را برگردانند، استقلال در صدر جدول است. هیچکس و هیچ ارگانی را خطاب قرار نمی‌دهیم و فقط حق‌مان را می‌خواهیم. آقایانی که از من شکایت می‌کنید! مطالبه حق جرم نیست و این حق ماست که صدر جدول باشیم. امتیازاتی که از ما گرفتید، پس بدهید. نه اینکه دوستان شما کارشناسی کنند و در یک پنالتی که بازیکن ما با بازیکن حریف برخورد نکرده، یک نفر بگوید پنالتی است و دیگری بگوید پنالتی نیست.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا اعتراض این باشگاه به انتخاب سیدعلی به‌عنوان داور بازی، تأثیری در این موضوع داشته است یا خیر، تصریح کرد: من به این مسائل کاری ندارم. ما در میدان رقابتی هستیم که باید جوانمردانه باشد و حق به حق‌دار برسد. در بازی امروز و نیز مقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن، حق به حق‌دار نرسید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۹ )