سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس با شکایت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواستار دریافت مطالباتش از سرخپوشان شد.

سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس با شکایت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواستار دریافت مطالباتش از سرخپوشان شد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی رسول‌پناه سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس روز دوشنبه به فدراسیون فوتبال رفت و همین موضوع سؤالاتی را به وجود آورد. پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که رسول‌پناه با حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده است.

رسول‌پناه مبلغی حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این باشگاه طلبکار است و به همین دلیل با شکایت به کمیته انضباطی خواستار دریافت این مبلغ شده است. رسول‌پناه در زمان سرپرستی‌اش در باشگاه پرسپولیس این مبلغ را بابت پرداخت مطالبات برانکو هزینه کرده بود.

سرپرست پیشین پرسپولیس در ماه‌های گذشته جلساتی با مسئولان این باشگاه برای دریافت مطالباتش برگزار کرده و طبق توافق قرار بود هر زمان شرایط باشگاه از لحاظ مالی مناسب بود پول وی پرداخت شود اما رسول‌پناه روز دوشنبه بابت این موضوع به کمیته انضباطی شکایت کرد.

باشگاه پرسپولیس این روزها با مشکلات مالی فروانی مانند پرداخت مطالبات کالدرون و احتمال بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات و حتی کسر امتیاز مواجه است و از سوی دیگر بازیکنان نیز از وضعیت مالی به شدت گلایه‌مند هستند.

همزمان با این موضوع، امیر ساعد وکیل؛ وکیل سابق باشگاه پرسپولیس نیز اظهارنامه‌ای به این باشگاه ارسال کرده و خواهان دریافت حق و حقوقش شده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )