یک رسانه قطری نوشت که سرمربی پیشین استقلال، به زودی برای عقد قرارداد با باشگاه الغرافه به قطر می‌رود.

یک رسانه قطری نوشت که سرمربی پیشین استقلال، به زودی برای عقد قرارداد با باشگاه الغرافه به قطر می‌رود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه «الشرق» قطر در شماره امروز (چهارشنبه) خود به بررسی آخرین تغییرات باشگاه الغرافه در فصل جدید پرداخت که در آن آمده است: هواداران باشگاه الغرافه که از عملکرد فصل گذشته این باشگاه راضی نبودند، تحولات این باشگاه را برای فصل جدید دنبال می‌کنند. مسئولان باشگاه الغرافه تلاش می‌کنند مسیر متفاوتی را در پیش بگیرند تا این باشگاه با جذب بازیکنان باکیفیت و تغییرات لازم، به روزهای باشکوه گذشته خودش بازگردد و افتخارآفرین باشد.

بر همین اساس اعضای هیئت مدیره باشگاه الغرافه برای سپردن هدایت تیم به آندره‌آ استراماچونی، با این مربی ایتالیایی توافق کردند و استراماچونی هدایت زردپوشان را در فصل آینده بر عهده می‌گیرد. این مربی ایتالیایی خواستار تحول و دگرگونی کامل عملکرد تیم در فصل آتی است. استراماچونی که سابقه هدایت اینتر، اودینزه، پاناتینایکوس، اسپارتا پراگ و استقلال ایران را در کارنامه دارد، بر اساس آخرین گزارش‌ها برای امضای قرارداد به‌زودی وارد دوحه خواهد شد و کار خود را با الغرافه آغاز می‌کند.

مسئولان باشگاه الغرافه اکنون به دنبال یافتن بازیکنانی هستند که شایستگی پوشیدن پیراهن تیم فوتبال این باشگاه را داشته باشند و نمایش متفاوتی با بازیکنان خارجی فصل گذشته ارائه کنند. بر همین اساس تمامی بازیکنان خارجی فصل گذشته از الغرافه جدا خواهند شد و باشگاه بر اساس خواسته کادر فنی، به دنبال جذب بازیکنان جدید خواهد بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )