دروازه‌بان تیم فوتبال مس رفسنجان مدعی است تک گل پرسپولیس در مصاف با این تیم روی خطای هند مهدی عبدی به ثمر رسیده است.

دروازه‌بان تیم فوتبال مس رفسنجان مدعی است تک گل پرسپولیس در مصاف با این تیم روی خطای هند مهدی عبدی به ثمر رسیده است. داود نوشی‌صوفیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره بازی تیمش برابر پرسپولیس گفت: ما تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم. من معتقدم که نسبت به بازی‌های گذشته از لحاظ فنی پیشرفت خوبی داشتیم و می‌توانستیم در این بازی امتیاز بگیریم. متأسفانه در دقایق آخر گل خوردیم که البته این گل در موقعیت درستی به ثمر نرسید.

وی با اشاره به صحنه گل پرسپولیس خاطر نشان کرد: من روبه‌روی مهدی عبدی قرار داشتم و دیدم که او توپ را با دست زد و آن را جلو برد تا در نهایت ضربه‌اش را بزند. در آن صحنه مهاجم پرسپولیس هند کرد و نمی‌دانم چرا کمک داور پرچم نزد! این گل در موقعیت سالم به ثمر نرسید و نباید داور گل پرسپولیس را قبول می‌کرد.

دروازه‌بان تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به این پرسش که چرا آنها در نیمه دوم بیش از حد عقب‌نشینی کردند، اظهار داشت: ما با یک تیم پرقدرت روبه‌رو شدیم و این طبیعی بود که فشار پرسپولیس باعث عقب‌نشینی ما شود. با این حال در طول بازی نمایش خوبی داشتیم و چند موقعیت خیلی خوب را هم از دست دادیم. متأسفم که در نهایت از این بازی خانگی امتیاز نگرفتیم و اگر آن اشتباه داور نبود قطعاً پرسپولیس به ما گل نمی‌زد و بازی را نمی‌باختیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۷ )