سرمربی تیم ملی فوتبال سوئیس گفت که تیمش می‌توانسته گل‌های بیشتری به ترکیه بزند و به طور مستقیم به دور بعد رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ صعود کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال سوئیس گفت که تیمش می‌توانسته گل‌های بیشتری به ترکیه بزند و به طور مستقیم به دور بعد رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ صعود کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ولادیمیر پتکوویچ که تیم تحت‌هدایت امشب (یکشنبه) در آخرین بازی خود از گروه A مسابقات یورو ۲۰۲۰ موفق شد در ورزشگاه المپیک شهر باکو با نتیجه ۳ بر یک ترکیه را از پیش‌رو بردارد و با چهار امتیاز به عنوان سومی این گروه دست یابد و برای صعود به دور بعد باید منتظر نتایج سایر گروه‌ها باشد، گفت: کار خودمان را کردیم و حالا باید ضمن استراحت و لذت بردن از لحظات‌مان، منتظر بمانیم و ببینیم آینده چه چیزی را برای‌مان رقم‌ می‌زند. بازیکنان ما جنگیدند و بازی خودشان را مقابل ترکیه به نمایش گذاشتند.

وی افزود: در بازی با ایتالیا به عنوان یک تیم باختیم و در این بازی هم به عنوان یک تیم برنده شدیم. برای این بازی تغییراتی در ترکیب ایجاد و اشتباهان بازی قبل‌مان را هم سعی کردیم، اصلاح کنیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ترکیه بزنیم و به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شویم.

سرمربی سوئیس در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که به دور بعد صعود کنیم، برای‌مان فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی قرار بگیریم چون هدف ما ارائه یک بازی خود خواهد بود و در آن بازی هم به دنبال پیروزی خواهیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.